sobota, 22 kwietnia 2017

Koniec z blogiem!

Hej hej!
Podjęłam decyzję. Nie mam czasu i pomysłu na bloga. Łatwiej mi nagrywać filmy, gdzie ta tematyka jest szersza i łatwiej jest mi coś nagrać. Nie chcę, żeby blog był tylko odsyłaczem do filmów na youtube. Dlatego postanowiłam go zamknąć. Jeśli nie chcecie utracić kontaktu z moją działalnością i ze mną, to zapraszam Was na mój kanał na YT: Dark Blonde. Subskrybujcie i zobaczcie co u mnie nowego słychać. 
 
Pisałam Wam kiedyś, że mam ogromny sentyment do bloga i trudno byłoby mi trudno go zamknąć. Jednak teraz przemyślałam sobie wszystko i zauważyłam jak moje plany przekładają się na praktykę.
Buziaki!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog -
-jeśli mnie dodasz, napisz mi o tym w komentarzu

3 komentarze:

  1. Powodzenia z kanałem :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu