sobota, 1 kwietnia 2017

Jak to jest w liceum?

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was filmik o tym Jak to jest w LICEUM. Filmik pojawił się parę minut temu na Youtube. Pojawił się on także na moim starym kanale, ale usunęłam go, co miałam ostatnio wytknięte, że okłamuję ludzi(mówiłam kilka razy, że to nie jest mój pierwszy kanał). Zastanawiałam się również ostatnio czy nie przerobić tego bloga na videobloga czy zostać jednak na Youtube. Piszcie co Wy o tym myślicie( i nie, i to nie jest prima aprillisowy żart). 
Zapraszam do oglądania!
Buziaki!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog -
-jeśli mnie dodasz, napisz mi o tym w komentarzu

5 komentarzy:

  1. Ciekawy filmik :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi akurat się nie przyda bo LO już prawie kończę :D Czekam na filmik o studiach ;p
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny film, ja kończę właśnie liceum więc się nie przyda ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu