poniedziałek, 13 marca 2017

Nie dla mnie sława.

!!Potraktujcie ten wpis z dystansem!!
 ---------------------------------------------------
Hej hej!
Dzisiaj będzie o moich przemyśleniach dotyczących działalności w Internecie. Jak wiecie prowadziłam snapa blogowego, którego oglądały tylko 3/4 osoby(hahahaaha ;)) Dodały mnie nowe osoby, z czego wiem, że jedna lub dwie są z mojej byłej szkoły i jedna mi nie znana. Oczywiście ja w panice ich poblokowałam. I tutaj naszły mnie przemyślenia: Na blogosferę wchodzi mało osób niezwiązanych z nią, bo trudniej jest znaleźć blogi o różnej tematyce, w szczególności te początkujące. Nie oszukujmy się- na Youtube siedzi każdy, filmy innych pojawiają się w proponowanych, wystarczy miniaturka, nazwa i już ktoś jest na Twoim kanale. 
Jakość mojego kanału nie jest najlepsza, styl moich filmów też nie jest najlepszy, ciągle są cięcia, moje jąkania, przejęzyczenia, stres. Chciałabym na filmach tryskać optymizmem i żeby wróciła liczba 62 subskrypcji. Chciałabym odczuwać wsparcie, a nie krytykę. Chciałabym mieć jakieś miejsce, gdzie będę mogła się z Wami kontaktować(fanpage, grupa, snapchat), ale jeśli Wy nie jesteście chętni to nie będę naciskać. Nie wiem, co zrobię z blogiem. Nie mam czasu i weny na pisanie postów. Statystyki lecą na łeb na szyję, nie ma komentarzy, tak jak dawniej. Chciałabym to jakoś poprawić, odświeżyć, wprowadzić nowe tematy. 

Nie wiem czy jestem gotowa na dużą ilość subskrypcji, która kiedyś się pojawi. Kiedyś miałam szansę pisać na DDOB, moje statystyki parę miesięcy temu diametralnie wzrosły. Niestety odkąd poszłam do liceum moje i Wasze zaangażowanie w bloga zmalało. Na początku pojawiały się posty planowane. Teraz chciałabym do tego wrócić, być może kanał ,,przeniosę'' tutaj.  
Nie wiem co ze Snapchatem. Jeśli chcecie, możecie dodać(tylko mnie o tym poinformujcie). 

Buziaki!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog 
I
I
V
 jeśli mnie dodasz, napisz mi o tym w komentarzu


3 komentarze:

  1. Im więcej będziesz ćwiczyć przed kamerą, tym mniejsze błędy będziesz popełniać. Krytykę trzeba przyjąć na klatę, bo dzięki niej można się dalej rozwijać :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to już jest, że statystyki czasem wzrastają, a czasem maleją, nie przejmuj się:)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie warto się przejmować tym według. Pierw rób coś abyś ty czuła, że jest to dobre i fajne a nie dla innych. Popularność schodzi tutaj na drugi plan pamietaj.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu