poniedziałek, 27 lutego 2017

Haters

Hej hej!
Dzisiaj będzie odpowiedź na jeden z dłuższych hejtów. Dziewczynie chodziło o to, że moje filmy są beznadziejne, robię z siebie gwiazdę Internetów i że najlepiej by było, gdybym wyrzuciła laptopa przez okno i wzięła się za naukę, bo z tego co ona widziała(ciekawe też gdzie) to moje oceny są słabe. Osądzono mnie również o zakładanie fałszywych kont i wbicie sobie subskrypcji(jak by mi tak bardzo zależało to bym stworzyła tysiąc kont a nie tylko 15 ;)) Wkleiłabym Wam tutaj ten komentarz, ale ja hejty usuwam. 
Znalezione obrazy dla zapytania hejterzy 
Zacznę od tego, że tym razem  nie mam zamiaru usuwać kanału, bo ostatnio to zrobiłam i nie wiadomo ile bym teraz miała subskrypcji. Po prostu ktoś znalazł sobie mały kanał, z nieśmiałą dziewczyną i wykorzystuje jej słabości.
Znalezione obrazy dla zapytania hejterzy 
 A teraz wyjaśniając: 
- nie jest mi wstyd ;) Może czasami przykro, gdy jest więcej łapek w dół, ale wtedy analizuję film i wiem co poprawić albo nie nagrywać więcej o tym temacie.
- nie idzie mi źle w szkole. Owszem, na początku było trudno przestawić się na nowy system oceniania i prowadzenia lekcji, ale wszystko wróciło do normy. 
- nie robię z siebie gwiazdy Internetu(chyba, że Wy uważacie przeciwnie). FanPage'a i grupę chcę mieć do kontaktu z Wami(ale i tak na Waszą prośbę). 

Wiem, że można mieć wiele zastrzeżeń do moich filmów- jakość słaba, nie pewny głos, cięcia; ale pamiętajcie że ja się dopiero uczę, a YouTube to coś innego niż Blog. Blogi jednak mają mniej odbiorców, a na YT każdy może trafić przez przypadek na kanał. 
Buziaki!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

2 komentarze:

  1. ja uważam, ze hejterzy nie mają ciekawego życia, i hejtują tych,. którzy coś ze swoim życiem robią i mają jakaś pasję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się nigdy hejtami! Milion razy usuwałam blogi przez hejterow w naprawdę teraz wiem ze nie warto. Ostatnio zostałam zchejtowana przez dziewczyny z mojej szkoły, na początku było mi przykro, ale teraz szczerze mam je gdzieś ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu