wtorek, 10 stycznia 2017

Usuwam bloga?

Hej hej!
Jak tam u Was? 
U mnie nawet w porządku, gdyby nie to, że kolega z gimnazjalnej klasy(chodzimy do tego samego liceum, na dwa różne profile) zasubskrybował mój kanał. Nie śmiał się ze mnie w gimnazjum, jak inni, ale wiecie: on może komuś to pokazać(czyt. osobom z byłej klasy). Wierzę, że nie, ale może być różnie. W obecnej klasie(osobom, które wiedzą o blogu i kanale) mam wsparcie. Mówią, że mam ich olać. 
A teraz do sedna: 
Otóż w lutym wybije 2 lata bloga i zdążyło uzbierać mi się 101 obserwatorów. Właśnie 101, a było więcej. Nie mam siły pisać bloga, nie mam weny i coraz bardziej zaczynam zastanawiać się nad usunięciem.
Zaczął pochłaniać mnie youtube, gdzie jest odwrotna sytuacja- przybywa obserwatorów(subskrybentów). [...] powiedziałam sobie, że gdy liczba obserwatorów spadnie poniżej 100, to usunę bloga. Nie chodzi tu o 99 czy 98 tylko o mniejsze ilości. Co zrobilibyście na moim miejscu? --> link do wpisu
. 
Pomimo strachu, że znowu będą się śmiać; to Youtube pochłonął mnie całkowicie. Jednak z blogiem na początku było tak samo- był to moment ekscytacji, kiedy pisanie sprawiało mi radość i było ,,czymś nowym''. Youtube, chociaż podchodziłam parę razy, też jest na razie czymś nowym. 
A więc wracając: Jeśli ilość obserwatorów spadnie do powiedzmy 95, to usuwam bloga. Nie jest to szantaż ani nic. Po prostu to będzie znak, że to już nie jest to. Że blog się zmienił na gorsze. 
Znalezione obrazy dla zapytania blog

  Buziaki!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

1 komentarz:

  1. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu