poniedziałek, 16 stycznia 2017

Nowy kanał I Nie rezygnujmy ze swojej pasji

Hej hej!
Kanał działa, ale niestety nie pod tą nazwą co trzeba :/ Mam nadzieję, że uda mi się szybko to zmienić, bo nie chcę, aby kanał działał pod moim imieniem i nazwiskiem. Ale działa. Intro i outro jest, tło i profilowe jest, tylko nie ma nazwy kanału takiej jak trzeba. Zmiana nazwy kanału nie spowoduje zmiany linku i innych ustawień!
Nowy kanał---> klik
 
Nie warto dla kilku osób rezygnować ze swojej pasji dla paru osób. Im prędzej czy później się znudzi, a ty zostaniesz bez niczego. Na przykładzie kanału: masz 63 subskrybentów, z czego dwie osoby to osoby, które znasz. Usuwasz kanał, bo się boisz. Usuwasz 60 nieznanych Ci osób ze swojego życia. Osób, które chcą Cię oglądać i klikają łapki w górę. Osób, które 300 razy obejrzały jeden filmik i 120 razy haul zakupowy. Nagrałaś 17 filmów w różnym odstępie czasu. Może nie zaczęłaś od przywitania, powiedzenia co i jak. Zaczęłaś z grubej rury, od razu przechodząc do tematu. CathrineBloog umarła. Istnieję teraz jako Zuzanna Żertka. Chciałabym to zmienić, ale się nie da. Za często zmieniałam nazwę. Moja koleżanka o mało mnie nie udusiła, gdy się dowiedziała, że usunęłam kanał. Cytując Nikolę: Ty idiotko, coś ty narobiła! Przecież tak się starałaś! Tak daleko zaszłaś!
Tak, jestem idiotką. Tak, pomimo tego, że już kiedyś miałam taką sytuację, że powinnam być mądrzejsza, to zaprzepaściłam szansę. Muszę wracać do punktu wyjścia. A właściwie to nie. Dlaczego? Zaczynając regularne nagrywanie miałam trzydzieści parę subskrypcji. Kolejne 30 przybyło z czasem. 
Buziaki!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu