niedziela, 15 stycznia 2017

Nowy kanał I Kiedy?

Hej hej!
Olejcie na chwilę poprzedni post i skupcie się na tym ;) Mam siebie dosyć. Tak! Siebie, mnie, jak zwał tak zwał. W każdym bądź razie wkurza mnie moje zachowanie i moje wszystko. Wystarczy, że ktoś z moich gimnazjalnych znajomych zasubskrybuje mój kanał, a ja już mam ochotę go usuwać i stworzyć od nowa i zaprzepaścić te sześćdziesiąt dwie czy trzy subskrypcje. Moje małe, blogowe imperium rozpada się. Obserwatorów ubywa, a jakość postów jest marna. A aktywności ze strony followersów, którzy pokazują się tam niżej po prawej stronie, też nie widzę. Wiecie jakie jest moje marzenie? Takie związane z Youtube? Żeby ilość obcych osób, które subskrybują mój kanał, bo chcą oglądać filmiki i się im to spodoba, przewyższyła ilość osób mojej gimnazjalnej klasy, które oglądają mnie dla żartów. Od razu czuję jakąś odgórną cenzurę, co mówić a co nie(może to przez sytuację z zeszłego roku?). Dobra, żeby nie było.  
Nowy kanał. Nowy początek, brak cenzury. Wszystko tak, jak ja chcę. Nowa nazwa, nowe wszystko. 
Możecie mówić, że to głupie, bezsensu, że zaprzepaściłam te 60 osób, ale mam nadzieję, że ta liczba wróci(a nawet się zwiększy). Na razie muszę to zrobić na spokojnie. Nowa grafika, intro, outro, powitanie itp. Obiecuję, że jeszcze w pierwszym tygodniu moich ferii, czyli do 22 stycznia, kanał zacznie działać. O wszystkim Was poinformuję tutaj. Narazie mam problem z dodaniem grafiki na kanał. Zmienia się w google, a nie chce działać na youtube. Muszę sobie przypomnieć jak założyć kanał i go ogarnąć wizualnie.

2 komentarze:

  1. Nie powinnaś przejmować się żartami "kolegów" i "koleżanek" ze szkoły, pamiętaj że największe gwiazdy też nie zawsze były wspierane przez otoczenie. Trzymaj się, powodzenia ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się!! Rób to co lubisz !! ;)

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu