sobota, 7 stycznia 2017

Co myślę o postanowieniach?

Hej hej!
Pierwszy tydzień nowego roku za nami. Na blogach, kanałach pojawiają się posty czy filmiki podsumowujące 2016 rok i z celami, postanowieniami i planami na 2017. Poniżej macie mój, ale uprzedzam, że jakość nie jest dobra.
 
Ja w tym roku postawiłam na cele, które już gdzieś starałam się wprowadzać i w tym roku chciałabym je  po prostu kontynuować. W tym roku obchodzę swoje siedemnaste urodziny(15 kwietnia), więc już pod koniec roku będę musiała zacząć planować osiemnastkę ;) 15 lutego obchodzimy dwa lata bloga i chciałabym napisać, że 11 lutego będzie rok kanału, ale ja za datę rozpoczęcia nagrywania przyjęłam datę pierwszego filmiku, który rozpoczął ,,regularne'' nagrywanie(Drogi blogerze), czyli 28 października. Chciałabym się w tym kierunku rozwijać, ale na blogu obserwatorów ubywa, a na kanale przybywa. 
Chciałabym też podjąć decyzję co do bloga- czy za rok, o tej samej porze będę pisała dla Was posty czy tylko nagrywała filmiki. Chciałabym do osiemnastki pozałatwiać, pozamykać pewne rozdziały, sprawy. Ale spokojnie- mamy jeszcze rok i trzy miesiące. 
Ale wracając... Jeśli ktoś mówi, że od nowego roku zacznie ćwiczyć i schudnie to ja się zastanawiam ile tych ,,nowych roków'' było. Bo jeśli piątego maja uznałaś, że masz parę kilo za dużo, to zacznij coś z tym robić piątego maja, a nie czekaj do pierwszego stycznia, bo tych kilo będzie przybywać.
Jeśli mówisz, że od nowego roku zaczniesz zdrowiej się odzywasz to dlaczego nie zaczniesz teraz?
Znalezione obrazy dla zapytania postanowienia noworoczne 

Chciałabym nagrać  podsumowanie pierwszego półrocza w liceum. Uważam, że jakby ten filmik pojawił się jako podsumowanie roku, to mogłoby to być za późno, dla osób które być może myślą nad liceum. Dlatego jeśli jesteście w gimnazjum(lub już nie, ale chcą wiedzieć jak to wygląda), to zadawajcie pytania dotyczące liceum. 
Buziaki!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

4 komentarze:

  1. Ja mam osiemnastke za 2,5 miesiąca, a nadal nie mam pojęcia co robić haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postanowień nie uznaję, bo jeśli chcę zrobić coś ze swoim życiem to nie czekam na nowy rok, ale jeśli komuś to pomaga to oczywiście nie mam nic przeciwko i kibicuję mu w ich realizowaniu:) Też jestem w pierwszej liceum!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu