niedziela, 1 stycznia 2017

Cele na 2017 rok!

Hej hej!
Witam Was w pierwszym dniu 2017roku! Znając życie, jak w poniedziałek pójdę do szkoły, to znowu będę źle zapisywać datę. Nie wiem jak Wy, ale ja co roku staram się stworzyć taką listę drobnych i realnych postanowień i celów. Ja może przedstawię Wam te, które dotyczą bloga, youtube i social media.

♥ 150 0BSERWACJI NA BLOGU
 W październiku wybiło stu obserwatorów, z czego potem przybyło pięciu, a ubyło dwóch. Mam nadzieję, że za rok o tej samej porze będę mogła ,,pochwalić się'' taką liczbą obserwatorów.

♥ 10 000 SUBSKRYPCJI NA KANALE
Może to mało, może to dużo, ale na razie mam pięćdziesiąt dwie zbłąkane duszyczki, a miałam trochę więcej

♥ KUPIĆ NOWY APARAT
Pod choinkę dostałam pieniądze, za które miałam kupić torebkę do szkoły. Jednak obawiam się, że i tak chodziłabym w plecaku. Dlatego planuję zbierać pieniądze na aparat. Może mi to zająć parę miesięcy( w kwietniu mam urodziny), ale lepiej poczekać i kupić lepszy sprzęt.

♥ WYKUPIĆ PROGRAM DO MONTAŻU
 Obecnie głównie korzystam z Movie Makera, ale uda mi się też użyć Camtasii(obraz idzie nie równo z dźwiękiem przy edycji), jednak nie w pełnej wersji. 

♥ BYĆ BARDZIEJ ZORGANIZOWANYM
Czuję, że moja organizacja czasu w tym roku wynosi poziom zero. Nie umiem ogarnąć szkoły, bloga. Youtube jakoś działa na spontanie, chce mi się to nagram.

♥ UTWORZYĆ FANPAGE I GRUPĘ NA PROŚBĘ
Już kilka razy próbowałam ze stroną i raz z grupą, ale postanowiłam, że następne podejście będzie kiedy dużo osób będzie chciało.  

TO JUŻ WSZYSTKIE CELE NA 2017 ROK. 
CHCIAŁABYM WAM I SOBIE ŻYCZYĆ, ABY TEN ROK BYŁ NASZ!!!
ABY OBFITOWAŁ W NASZE WSPÓLNE I KAŻDEGO Z OSOBNA SUKCESY!

4 komentarze:

  1. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że osiągniesz te cele (lub choć część z nich). Co do aparatu to racja - lepiej kupić lepszy a trochę na niego poczekać. Przynajmniej dłużej Ci posłuży. Ja na swój muszę jeszcze poczekać, bo mimo że pieniądze zbieram już jakiś czas moje wymagania wobec sprzętu też rosną ;)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wypełnienia wszystkich celów!
    Ja zbieram na obiektyw już od roku, ale mam taką sumę, ze niedługo uda mi się go kupić, nie mogę sie doczekać
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu