niedziela, 11 grudnia 2016

Zrezygnowałam ze swojej pasji.

Hej hej!
Kiedyś była sobie dziewczynka, która śpiewała w zespole folklorystycznym od szóstego do jedenastego roku życia. Pochodziła z bardzo muzykalnej rodziny- dziadek ze strony mamy grał na trzech instrumentach i występował w orkiestrze, a pradziadek ze strony taty grał w orkiestrze górniczej. Różne festiwale, przeglądy konkursy wokalne. I jej cieszyński strój(bez chusty na głowie).
Znalezione obrazy dla zapytania strój cieszyński damski
 Kochała śląskie piosenki, przecież na takich się wychowała. Wyjazdy do Będzina, Bierunia, Chorzowa, Zebrzydowic i występy na Dniu Seniora. W końcu przyszedł dzień kiedy potrzebowali solistki do wykonania piosenki Jo je dutka Jezusa moigo i padło na nią. Niestety, gdy doszło do prób z dwoma chłopakami którzy mieli jej przygrywać i śpiewać refreny, z jej gardła nie wydobywał się już taki piękny góralski głos, tylko cichy, wystraszony głosik małej dziewczynki. W końcu podjęto decyzję- niestety, ale jeśli bała się wystąpić przed dwoma kolegami to co dopiero przed masą ludzi na przeglądzie. Wybrano inną dziewczynkę. Pewnego dnia przed świętami, zespół wydał płytę. 
Laureat I miejsca na XIV ogólnopolskim festiwalu kolęd i pastorałek w Będzinie.

Post jest o mnie. Pisząc go, słucham naszej płyty i płaczę. Zespołu już nie ma. Przynajmniej nie w takiej formie jak kiedyś. Nie śpiewa się już ludowych piosenek, nie ma już ludowych piosenek. Prawdopodobnie nie jeżdżą już na konkursy. Przynajmniej nie na takie, co myśmy jeździli. Na Dniach Seniora i tym podobnych imprezach też już nie śpiewają. Weszłam na stronę naszego GOKu i z całego składu dzisiejszego są tylko cztery osoby, które śpiewały kiedyś i umiały śpiewać. Chciałabym tam wrócić, ale do zespołu za moich czasów. 
Kochani! 
Jeśli macie jakieś pasje, nie rezygnujcie z nich!
Ja zrezygnowałam i dałabym się pokroić, żeby wrócił taki zespół, jaki był za moich czasów.
I nie tylko z tego zrezygnowałam. Brakuje mi również gry na fortepianie, z której zrezygnowałam, gdy Pani organistka zaczęła mnie uczyć u nas w kościele na naszych organach kościelnych(udało mi się grać na zakończenie roku w piątej klasie), ale ksiądz uznał, że są za drogie i powinnam najpierw nauczyć się grać na normalnych. Po paru lekcjach przestałam. Tego również mi brakuje. 
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

10 komentarzy:

  1. Szkoda ,że zrezygnowałaś. Lubię góralskie klimaty :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja! Nie warto rezygnować ze swojej pasji :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem tak jest, z pewnych powodów mniej lub bardziej z naszej winy rezygnujemy z czegoś. Później za tym tęsknimy. To dobra historia dla przestrogi, by nie porzucać swoich pasji. Dlatego ja nigdy nie zostawię swojego bloga <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama gram w orkiestrze i miewam momenty kiedy myślę że chyba pora zrezygnować, ale upewniłaś mnie w tym że pewnie bym tego żałowała... Tobię życzę, abyś znalazła miejsce, gdzie mogłabyś kontynuować swoją pasję :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie chciałam rezygnować z pasji wręcz przeciwnie robię wszystko by być jeszcze lepszym w tym co kocham robić jednak nie zawsze jest to możliwe.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro ze zrezygnowalas ze swojej pasji bo kto wie jakby potoczyla sie twoja przygoda ze spiewaniem w tym zespole gdyby wtedy ci chlopacy z toba pracowali zamiast wybrac kogos innego w koncu stres i strach zawsze mozna przelamac! :)

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety tak jest , ze nadmiar obowiązków , lub złe chęci wymuszają na nas zrezygnowanie z czegoś
    Trzeba się pozbierać i isć dalej
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Będzie mi bardzo miło, jeżeli dołączysz do zabawy. Szczegóły znajdują się na moim blogu.

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to szkoda ze zrezygnowalas;P Znajdziesz nowa pasje;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu