piątek, 23 grudnia 2016

♥ Świąteczne Życzenia ♥

Hej hej!
A może raczej ho ho ho, Wesołych Świąt? W każdym bądź razie: witam Was na moim blogu( może po raz kolejny(?)). Ostatnio zastanawiałam się ile osób wchodzi na mojego bloga z obserwacji(bo jakoś nie widzę tego w komentarzach). Ja może w mało świątecznym nastroju, bo słucham Tańczących Eurydyk Anny German i piosenek Edyty Geppert. No dobra, teraz akurat słucham Na pół Cleo. Dwie godziny temu wróciłam od Prababci, gdzie z ciocią nakrywałyśmy stół na wigilię. Jutro idę na cmentarz i nagram dla Was jeden albo dwa filmiki. Zobaczymy jak wyrobię się z czasem. GRWM może nagram, ale nie planuję się malować. Chociaż wszystko okaże się jutro. 
 !!! CHCIAŁAM  WAM  ZŁOŻYĆ  ŻYCZENIA !!!
Podobny obraz
ZDROWIA- bo ono jest najważniejsze i bez niego nic nie ma sensu!
♥ RADOŚCI- by każdy dzień był dla Was satysfakcjonujący!
MIŁOŚCI i PRZYJAŹNI- by każdego dnia budzilibyście się z myślą, że ktoś na Was czeka, o Was myśli i tęskni!
SPEŁNIENIA MARZEŃ- tych internetowych jak i prywatnych!
♥ SUKCESÓW- tych szkolnych, zawodowych, blogowych jak i tych małych, prywatnych osiągnięć!

Chciałam Wam podziękować za to, że parę dni temu było ponad 110 wyświetleń jednego dnia!
Statystyki unormowały się i mam nadzieję, że tak zostanie!
DALIŚCIE MI NAJWSPANIALSZY PREZENT!
!!! KOCHAM WAS !!!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

3 komentarze:

  1. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Tobie Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ❤ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu