środa, 21 grudnia 2016

Czy usunę bloga?

Hej hej!
Jak pisałam Wam we wcześniejszym poście, przeraża mnie fakt, że to na Youtube poświęcam więcej czasu niż na bloga. Jak mogliście dowiedzieć się z 30 faktów o mnie jestem osobą sentymentalną, dlatego na ten moment nie wyobrażam sobie trwale usunąć bloga. Jednak sami widzicie: posty na blogu pojawiają się rzadziej, aktywność spada i to nie tylko na blogu. Chciałabym podratować troszkę sytuacje na Youtube, ale też na blogu. Ale nie chcę również popadać w to, że blog będzie tylko łącznikiem do mojego kanału i będą pojawiały się tutaj tylko filmiki. 
Znalezione obrazy dla zapytania szkoła liceum
Również w szkole nie jest za wesoło. Gubię się ze wszystkim, mam problemy z matematyką, która może kiedyś nie szła mi za dobrze, ale na ten dostateczny czy nawet dobry potrafiłam wyjść. To są rzeczy robione w gimnazjum, ale my tego nie rozumiemy. Nawet nie ma siły, żebym, jak zawsze,siadła i pomyślałam nad tym, bo i tak nie wpadnę, jak to zrobić. Inne osoby z klasy mówią, że za korepetycje w tydzień wydają tyle co w miesiąc kiedyś. Okres świąteczny też mam zawalony... językiem polskim. Co dwa tygodnie sprawdzian z 30 stron repetytorium(jestem w 1 klasie!), do tego inne sprawdziany, daty nie do ruszenia i skończy się jak ostatnio, że polski mieliśmy zapowiedziany z trzy tygodniowym wyprzedzeniem, ale doszły inne przedmioty i polski zszedł na dalszy plan. Z polskiego mam same dopuszczające, ale mam nadzieję, że drugie półrocze pójdzie lepiej i te przedmioty, których nie kontynuuję w drugiej klasie uda mi się wyciągnąć co najmniej na dostateczny czy dobry. 
Ogólnie to w czwartek mamy wigilijkę  klasową i chyba nagram Wam Vloga, nie będę oczywiście vlogować ze szkoły, ale coś Wam pokażę. Chociaż mój kolega nie wiedział co mi kupić, więc się mnie spytał, co chcę, więc mogę się mniej więcej spodziewać co dostanę, ale oczywiście wszysciutko Wam pokażę.  
Nie odpowiedziałam na najważniejsze pytanie!
I szczerze Wam powiem, że sama nie znam na nie dokładnej odpowiedzi. Na ten moment nie jestem w stanie dać Wam jednoznacznej odpowiedzi: tak lub nie.
  -----------------------
Snapchat: cathrinebloog

4 komentarze:

  1. Szkoda ze w szkole nie idzie ci dobrze ale kazdy przechodzi przez taki okres! Mam nadzieje ze szybko ogarniesz wszystko i jeszcze wyjdziesz na prosta z matematyka!
    Ja musze baaaardzo duzo zadan z matematyki aby potem wyjsc na "prosta" :D
    Przy okazji nie mialam ostatnio czasu skomentowac bardzo ci dziekuje kochana ze wspomnialas o mnie! Bardzo mi sie milo zrobilo czytajac (tak weszlam z telefonu a z niego komentowanie nie zawsze wychodzi blogger czesto mnie wyrzuca) ze czesto zagladasz na moj blog! <3
    Pozdrawiamy z Marta! :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj bloga! Jeśli chcesz możesz go zawiesić na jakiś czas i później może będziesz chciała wrócić do pisania. Myślę, że każdy blogger prędzej czy później przechodzi taki swój mały kryzys, ale nie warto tak wszystkiego zaprzepaszczać :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem w pierwszej klasie i mam tak nawalone nauki, że masakra. Jakby każdy myślał, że jego przedmiot będę rozszerzać ;___;
    A moim zdaniem, nie powinnaś usuwać bloga. Blog jest takim własnym skrawkiem internetu ;)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twojego bloga i jaką osobą jesteś! Wesołych świąt!
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu