czwartek, 29 grudnia 2016

Co dostałam na święta?

Hej hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem: Co dostałam na święta. Nie ma się tu czym chwalić, bo gdyby nie szkolna wigilijka i prezent od cioci, to mogłabym śmiało powiedzieć, że oprócz pieniędzy to nic. Miałam kupować torebkę, ale nie nosiłabym jej do szkoły, a aparat bardziej by mi się przydał. Jednak muszę poczekać do kwietnia, kiedy będę miała urodziny, bo nie chcę by rodzice dołożyli mi jakąś dużą sumę. 
 
Pierwszym prezentem jest książka Hygge, odpowiadająca na pytanie dlaczego Duńczycy są najszczęśliwszym narodem na świecie, pomimo tego, że przez większość roku jest u nich ciemno. Ponadto książka zawiera cudowną grafikę. Na zdjęciach z mojego telefonu tego aż tak nie widać, ale poniżej wstawię Wam zdjęcie z internetu, w lepszej jakości. Po za tym książka cudownie pachnie. Jeśli chcecie, to nagram lub napiszę Wam recenzję tej książki.
Znalezione obrazy dla zapytania hygge książka

Kolejny prezent dostałam od kolegi(powinien być jeszcze kubek, ale nie doszedł na czas, więc pokażę Wam go na snapie(cathrinebloog). Oprócz dwóch paczek żelków, dostałam krem do rąk i żel pod prysznic.

Wiem, że prezenty są skromne i niektórzy dostają dziesięć razy tyle prezentów, ale nie wszyscy mogą sobie na to pozwolić. Po za tym pamiętajcie, że rodzice dali mi też pieniądze. Chciałam również dostać nową płytę Cleo, ale moja mama uznała, że jak słucham jej piosenek na Youtube, to po co mi płyta(?). W sobotę jadę do galerii, więc może sobie ją kupię. Zapraszam Was na moje Social Media, żeby być na bieżąco. 
Buziaki!
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

1 komentarz:

  1. Liczy się gest. Teraz prezenty nie muszą być dużego formatu tylko byc uzyteczne i z dobrego serca;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu