sobota, 3 grudnia 2016

Blogmas3 I Jak sprawuje się statyw?

Hej hej!
Dzisiaj testowałam statyw i cały ten zestaw i o ile jestem ze wszystkiego zadowolona, tak nie wiem jak zsynchronizować telefon z pilotem. Czy to zależy od androida(chyba tak). Jednak obiektywy i reszta sprawują się na szóstkę! Właśnie wcinam mój kulinarny wymysł czyli ugotowany ciemny ryż, pomidor i szynkę, a wszystko to podsmażone. W poniedziałek jadę po telefon i mam nadzieję, że zaproponują mi jakiś fajny(nie lubię brać telefonu z sieci, wolę mieć większy wybór), a z telefonami na kartę jest to ciężkie. Ale będzie to tylko tymczasowy telefon, który powinien być mojej mamy. Po prostu czekam na część do mojego telefonu(już chyba trzeci miesiąc). Ale jednak będę mogła nagrywać i się rozwijać. Chyba, że ten telefon okaże się lepszy ;)
Dzień był bardzo produktywny- oprócz zmiany planu lekcji, wszystko udało mi się zrobić. Stworzyłam ikonki do filmików, przemeblowałam pokój(więc spodziewajcie się RoomTour na 100 subskrypcji(klik)). Chciałam nagrać Q&A, ale plik był za duży, żeby go przesłać przez meila czy messengera, a tacie spieszyło się do pracy. Niestety mój laptop nie odbiera plików przesyłanych przez bluetooth. 
Dzisiaj tak krótko, ale nie widzę zainteresowania Blogmasami. Może Vlogi będą ciekawsze dla Was. 
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog


 

6 komentarzy:

  1. świetny blog i czekam na filmik :D
    Obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie jadlam podsmazanej pomidorowki z ryzem i szynka! :)
    Wspolczuje tak dlugiego okresu bez telefonu ja od mojego jestem strasznie uzalezniona i na dodatek jestem w nim mega zakochana dlatego jakby cos sie z nim stalo to chyba bym wpadla w jakas depresje, haha!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz odkryłam ten blog i zostaję tu na dłużej :) Z tym telefonem to masakra.. Trochę przesada żeby tyle trzeba czekać.. U mnie była inna sytuacja,chciałam kupić nowy z tego roku i nigdzie go nie było. Były tylko w sklepach internetowych, a jednak tak drogich rzeczy boję się zamawiać online :( Na całe szczęście pomogła mi kuzynka, która nie wiadomym cudem sprowadziła mi ten telefon do sklepu ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu