piątek, 2 grudnia 2016

Blogmas2 I Statystyki lecą w dół

Hej hej!
Dzisiaj nie działo się nic ciekawego. Oprócz tego, że okazało się, że jedna dziewczyna z mojej szkoły też ma bloga i kanał. Słyszałam ostatnio jej rozmowę i chciałam bardzo ją ,,odnaleźć'' jednak nie miałam jak. Właśnie dzisiaj weszłam na jej kanał, po tym jak zobaczyłam jej komentarz u jednej z youtuberek. Więc czuję się jakoś raźniej ;) 
Dzisiaj jak zwykle wstałam o szóstej i na pierwszych dwóch lekcjach miałam w-f, który wygląda tak, że ćwiczymy bez przerwy przez te dziewięćdziesiąt minut. Później przyszedł czas na język angielski, gdzie podjęliśmy temat wigilijki klasowej. Później przyszedł czas na Wiedzę o Społeczeństwie, którą mamy z tym samym nauczycielem, który uczy historii. Więc był luz. Na piątej i szóstej lekcji mieliśmy Podstawy Przedsiębiorczości. Po lekcji poszłyśmy z koleżanką do szatni po kurtki, żeby później się nie przeciskać, kiedy śpieszy się nam na autobus. Później mieliśmy dwie godziny matematyki. Przez cały dzień(oprócz w-fu) chciało mi się spać, z czego na WOSie i przedsiębiorczości byłam blisko. Oczywiście jak wracam do domu to nie, aż gdzieżby Pannie Zuzannie chciałoby się spać.... haha. Właśnie wpadłam na zmianę nazwy bloga i kanału( z czego zmieniałam ostatnio, a moja koleżanka ma kanał pod tą nazwą, oczywiście korzysta z niego tylko do subskrybowania). Ale dobra zostanę tą starą, dobrą Dark Blonde. No dobra. Powiedziałam Wam, co się u mnie działo, jutro powinnam jechać po telefon, więc vlogmas może się pojawić w niedzielę. Co do kanału i bloga. O ile ze statystyk kanału jestem zadowolona, tak blog dalej walczy. Jest lepiej, ale nie tak jak było przez wakacje. Obserwatorów raz przybywa, raz ubywa. Wiem, że szkoła, brak czasu, ale czuję dalej skutki tego mojego lenistwa, które miało miejsce w pewnym momencie(u Was też tak jest?). Również na Fanpage'u Was nie ma, a mam takie momenty gdzie chciałabym Wam po prostu coś przekazać lub się o coś spytać. Nie lubicie mnie czy co?
 
 Mam nadzieję, że jutro będę na tyle silna psychicznie i fizycznie, że siądę i zorganizuję sobie następny tydzień. Wiecie- sprawdziany, filmy, posprzątam porządnie pokój, ozdobię jakoś świątecznie i zorganizuję tło. Do tego muszę zaplanować pory posiłków( w trzeciej gimnazjum jadłam regularnie, bo wstawałam i wracałam do domu o tej samej porze) i zrobić nowy plan lekcji, który się zmienił i jest tak zagmatwany, że sama nie wiem co, gdzie i kiedy mam. 
A Wy co dzisiaj robiliście?
Jakie są Wasze plany na weekend?
Chcecie filmik o moim liceum?
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog


2 komentarze:

  1. Wydaję mi się, że zawsze trudniej utrzymać dobre statystyki bloga. Powodzenia w planowaniu przyszłego tygodnia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak poprzedniczka. Łatwo zdobyć gorzej utrzymac;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu