sobota, 17 grudnia 2016

#2 LBA I Czego się boję?

Hej hej!
Od tygodnia nie było postu, ale szkoła, brak czasu i blablabla... . Prawda jest taka, że jak by mi się chciało spiąć tyłek to jakiś post by się pojawił, ale jaki byłby wtedy jakościowo i treściowo(?), bo znając moje możliwości na tamten moment, to niezbyt post nie byłby zbyt dobry. Chciałam również coś wnieść do kanału na YT, na którym pojawił się nowy vlog: klik. Chciałabym również jeszcze przed świętami nagrać świąteczne Q&A, więc zadawajcie pytania(na razie mam 3).
Znalezione obrazy dla zapytania liebster blog award 
Już kiedyś byłam nominowana do LBA, ale wyszukiwarka na moim blogu w tym przypadku zawiodła i nie wyszukała posta. Tym razem pytania dotyczą mojej blogowej przygody. Zadała je Margolka. Jest kilka pytań, na które odpowiadałam tutaj, dlatego pozwolę sobie je pominąć. 

1.Czy jest to twój pierwszy blog , a jeśli nie to o jakiej tematyce były poprzednie? 
Nie jest to mój pierwszy blog. Pierwszy założyłam w wieku 11 lat, wtedy jeszcze z przyjaciółką. Istnieje do dzisiaj, ale niestety nie potrafimy go usunąć. Był o tematyce rocka, jeśli można tak to nazwać, bo pojawił się tam raptem 1 post. Pod koniec 2014/początkiem 2015 roku założyłam bloga na onecie, jednak w lutym 2015roku przeniosłam się na blogspot. Więc jakby nie patrzeć, Lifestyle(...) jest moim trzecim blogiem. 

2. Co najbardziej lubisz w blogowaniu, a co Cię najbardziej irytuje?
Lubię na pewno miłe komentarzem, kolejne obserwacje i aktywność(odpowiedzi na pytania, zadawanie pytań do Q&A). 
Irytuje mnie brak aktywności, spadek obserwacji, komentarze typu kom/kom, obs/obs. 

3. Jaki jest twój ulubiony blog?
I nad tym pytaniem musiałam się dłużej zastanowić, dlatego postanowiłam przejrzeć listę blogów przeze mnie obserwowanych i zostawić Wam linki. 

4. Czy przez bloga poznałaś kogoś z kim utrzymujesz stały kontakt?
Hm.. Chyba nie, ale z tego miejsca chciałabym podziękować Emilii z bloga Versjada, która dzielnie(razem z siostrą) towarzyszy mi na Snapchacie i tym prywatnym i blogowym
Wielkie dzięki, Kochana!

5. Który post cieszy się na Twoim blogu największym powodzeniem i zainteresowaniem?
 Na ten moment jest to Q&A I Co myślę o miłości?, a ogólnie to post pod tytułem Wątpliwości(ponad 200 wyświetleń!).

6. Jak opisałabyś się w kilku słowach?
 Szalona, nieśmiała, pewna siebie. 

7. Jaki jest twój ulubiony film, który możesz oglądać wielokrotnie? 
Obie części Listów do M., The Holidays, Last Minute, Marley i ja, Titanic. 

8. Czego się boisz?
Tego co dalej będzie z Polską; jak to będzie ze studiami i z maturą(z matematyki). Ale z takich codziennych, przyziemnych rzeczy to ciemności i psów.
9. Co w życiu sprawia Ci największą przyjemność?
Kolejne obserwacje, subskrypcje, łapki w górę. Ocena wyższa niż dopuszczający(a i tak mam ich pięć na półrocze). 
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

4 komentarze:

  1. Ja się boje tego, że a) pójdę na finanse i rachunkowość i będę nieszczęśliwszym człowiekiem b) pójdę na coś innego (ale fajnego) i skończę na kasie w Biedronce :P
    Ja pierwszy blog założyłam w wieku 12 lat - jego jakość była naprawdę słaba...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierwszego bloga założyłam w wieku 13 lat i był o moim psie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że zechciałaś odpowiedzieć na moje pytania ;) Przynajmniej jakiś post napisałaś :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The reality is there's no as such magic pill that you could just placed it in your mouth and you will begin building muscle and boom your weight. So in no way consider the hype created with the aid of those merchandise due to the fact you may grow to be with severe sadness. http://guidemesupplements.com/max-test-xtreme-review/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu