środa, 9 listopada 2016

Update I 9.11.2016r.

Hej hej!
Nie mam głowy do pisania jakiś przemyśleń, więc postanowiłam coś nie coś Wam powiedzieć, co się u mnie dzieje.  Może zacznę od bardzo istotnej rzeczy. Jak wiecie, czekałam na część do telefonu i to dość długo. Właśnie ostatnio byłam w serwisie pytać się co i jak, więc część była. Jednak po sprawdzeniu, czy działa(takie części brane są ze zniszczonych telefonów) okazało się, że nie czyta karty SIM ani karty pamięci, czyli właściwie jest do niczego. Zostawiłam tam telefon, a nuż może chodzi o coś innego, jednak usłyszałam, że może być jeszcze gorzej, bo nie wiadomo czy nie popsuły się jakieś złącza. Jednak plus jest taki(oczywiście nie ,,stanu telefonu''), że moja mama ma możliwość wzięcia nowego telefonu już w połowie listopada i powiedziała, że mi go odstąpi(więc o Vlogmas nie musicie się martwić). 
Ogólnie to nic ciekawego się nie dzieje- pobudka 6:00, albo 8:00, powrót o 16:00. Czekanie na zimnym przystanku około 30 minut. Zero kontaktu ze światem(czyt. Internetem). Ogarnięcie się następuje gdzieś dopiero o 17, jak ma się wrażenie, że jest 22. Codziennie albo co drugi dzień jest jakiś sprawdzian czy kartkówki.  
Zero obserwacji, zero weny, zero postów. Zero aktywności. 
Nie mam siły robić zadań, uczyć się i najchętniej to bym rzuciła to wszystko i zamknęła się w pokoju oglądając YouTube'a. Albo śpiąc. Właśnie teraz, o 21:41 siedzę nad książką z polskiego i kuję 30 stron na pamięć(w liceum zasada: Nie liczy się zakuć, tylko zrozumieć nie jest przestrzegana). Może jeszcze w tym miesiącu pojawi się coś treściwego. 
Snapchat: cathrinebloog



5 komentarzy:

  1. No to czekam na więcej. Powodzenia w nauce. Dasz radę;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cię rozumiem, gdyż także nie mam już sił na robienie zadań i najchętniej rzuciłabym to wszystko, ale jak mus to mus :p W każdym bądź razie życzę Ci powodzenia z nauką i trzymam kciuki :) Na pewno dasz radę to jakoś ogarnąć :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh no właśnie jaka jest logika w nauce ody do młodości na pamięć?! I tak nie wyrecytuje jej na maturze -.- Powodzenia kochana :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie, coraz ciężej, coraz więcej problemów... :/

    Zapraszam na nowy post
    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę tych problemów z telefonami, już czasami też nie mam do swojego siły

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu