środa, 23 listopada 2016

Instagram- naturalny czy idealny?

Hej hej!
Post pojawia się z parogodzinnym opóźnieniem. Dopiero dzisiaj przyszedł mi pomysł na post. Zaczniemy od pytania: Widzieliście mój Instagram(?), na którym liczba followersów w najlepszym momencie wynosiła pięćdziesiąt pięć, z czego większość to albo osoby z mojego otoczenia albo całkowicie mi nieznane. Pokazuję na nim zdjęcia, miejsca, które chcę abyście zobaczyli. Nie są one czarno-białe, wyretuszowane na wszystkie możliwe sposoby. Białe ściany, pozy, wszystko idealne pod kolor; wszystko pod kolor. Tego u mnie nie znajdziecie. Co znajdziecie? Ważne dla mnie miejsca i chwile. Oczywiście znajdzie się jakieś #selfie czy zdjęcie bardziej tumblr. Ale przecież takie zdjęcia zapewniają tym dziewczyną tysiące followersów. 
Znalezione obrazy dla zapytania idealny instagram 
 Osoby nie pokazujące idealnego życia na instagramie albo mają mało followersów albo z ignorancją. A jakie Wy macie instagramy?
Podawajcie linki w komentarzach.
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog


4 komentarze:

  1. Ja na swoim ig mam takie zdjęcia, które mi się podobają. Dodaję je żeby mieć wspomnienia a nie po to by mieć dużo followersów i serduszek pod zdjęciami :)
    Pozdrawiam, mój blog i instagram.


    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam instagram i nie raz się zastanawiam nad fenomenem niektórych profili. Niekiedy są to zwyczajne osoby, a jednak mają coś co przyciąga innych. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Instagram prowadzę od niedawna, ale staram się wszystko dopasować kolorystycznie :D Masz ślicznego insta! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu