poniedziałek, 21 listopada 2016

Future Tag

Hej hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was TAG. Statystyki lecą na łeb, na szyję, tak samo jak oceny. Staram się napisać coś konkretnego, żeby statystyki podskoczyły przynajmniej do tych pięćdziesięciu wyświetleń, żeby ten tysiąc miesięcznie był. Wiem, że to z mojej winy, bo wszystko zawaliłam. Myślę, że taki TAG dużo nie zmieni, ale jednak jakaś minimalna regularność się pojawi. Dzisiaj Pan, u którego chcę naprawić telefon ma mieć dostawę części, ale trzeba sprawdzić czy nie są uszkodzone. Jeśli w tym tygodniu się nie uda, to zaniosę go do innego miasta. Możliwe, że vlogmas pojawi się z jakimś opóźnieniem. Zależy mi na tym telefonie też ze względu na to, że mam wykupiony internet 2GB/20zł i chciałam go wyłączyć, ale wpisując kod pisze ,,usługa nieaktywna'' a pieniądze bierze dalej, a mam telefon, który nie obsługuje Internetu. 

1. Gdzie widzisz siebie za dziesięć lat?
Będę miała wtedy dwadzieścia sześć albo dwadzieścia siedem lat. Szczerze? Na studiach. Wiecie albo nie wiecie ja od razu po maturze nie wybieram się na studia. Chciałabym wyjechać za granicę(kto wie może tam zostać) i zrobić jakiś kurs, moim marzeniem jest pośrednik obrotu nieruchomościami(nie ma bezpośrednich studiów), a potem może jakieś studia powiązane z tym zawodem.

2. Chcesz wyjść za mąż?
Szczerze? Lubię wesela i śluby, ale też wstąpienie w związek małżeński niesie za sobą wiele następstw typu dzieci i podejmowanie wspólnych decyzji, a ja nie potrafię na razie iść na kompromis. 

3. Czy chcesz mieć dzieci?
Nie wiem. To zależy od mojego zdrowia i sytuacji. Na pewno nie chciałabym, żeby pojawiło się dziecko, gdy nie będę miała stabilnej sytuacji, typu mieszkanie, praca, związek. 

4. Czy chcesz się wyprowadzić? Jeśli tak, to gdzie?
 Tak. Jeśli chodzi o Polskę to mam takie trzy miejsca: Wrocław, Warszawa, Sopot. Jeśli chodzi o zagranicę to są to: Anglia, Norwegia i USA. 

5. Jak wygląda dom Twoich marzeń?
tym poście pisałam Wam, że podobają mi się lofty. Ogólnie, jakbym miała gdzieś mieszkać to byłoby to osiedle, ale nie takie jak w małych miastach, ale takie nowocześniejsze.
Znalezione obrazy dla zapytania loft projekt 
Jednak co do domu, to też chciałabym go mieć w takim stylu. 
Nowoczesność, jasność i przestrzeń.
Znalezione obrazy dla zapytania dom nowoczesny 

 6. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
 Prawnik albo agent nieruchomości. 

7. Pięć rzeczy, które chcesz zrobić przed śmiercią?
Odsyłam Was do posta Before I Die

8. Boisz się przyszłości?
W pewnym stopniu tak. Wiecie jak to mówią: Chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o swoich planach. Mogę sobie coś zaplanować, a nawet do tego dążyć i być krok od osiągnięcia celu i może nagle przyjść choroba czy wszystko się posypać. 

9. Największe marzenie, które chciałbyś spełnić w życiu?
Pomieszkać trochę za granicą i mieć wymarzone mieszkanie. I żeby wszystko szło po mojej myśli.

10. W jakim wieku chciałabyś umrzeć?
Trudne pytanie. Na pewno nie chciałabym, żeby to była nagła śmierć. Tylko właśnie czymś poprzedzona(chorobą, starością). Myślę, że jakbym funkcjonowała na dobrym poziomie, to po dziewięćdziesiątym roku życia. 

----------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca. Zachęcam Was do zrobienia takiego tagu u siebie, bo nie znalazłam go jeszcze po polskiej stronie blogosfery. 
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog


5 komentarzy:

  1. Super wpis, piękne propozycje mieszkań, ja jednak wolę domek przy lesie :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. This is great post, great idea.I really love your blog♥
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej jakoś nie spotkałam się z tym tagiem ;) Kiedyś na pewno też go zrobię.
    Świetnie ci to wyszło, pozdrawiam ;**
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie mi się podobają Twoje gusta co do kwestii domu. Mam podobne. Lubie takie style;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzałam parę twoich postów i uważam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu