sobota, 12 listopada 2016

Efekt domina

Hej hej!
Mamy połowę listopada, jeszcze dwa tygodnie i na moim kanale(oraz w zakładce) pojawią się Vlogmasy (klik)! Hurra! Za niedługo pojawi się specjał na 50 subsrypcji i zastanawiam się co by to miało być. Chciałabym zrobić Q&A(zadawajcie pytania), nakręcić Room Tour albo Draw my Life(chociaż to prawdopodobnie zostawię na ileś tam tysięcy). 
Nie będzie tu o programie Dominiki Kulczyk, tylko o tym jak jedno rodzi drugie, czyli o tym jak moje lenistwo i brak zorganizowania wpłynęło na statystyki i moją już i tak słabą i zniszczoną psychikę. 
Znalezione obrazy dla zapytania domino effect
 Brak czasu, brak weny przekłada się na brak postów, albo jakieś głupoty pisane na siłę, żeby nikt o mnie nie zapomniał, bo i tak już było źle. Uwierzcie mi, tylko na początku mój blog miał po osiem czy piętnaście wyświetleń. Zawsze miałam po ponad 1600 wejść w miesiącu, a teraz ledwo 1000. Wchodzę na blogi, zostawiam linki, staram się coś napisać, żeby wrzucić na zawsze ratujące DDOB. Tak właśnie wygląda życie blogera-licealisty, dojeżdżającego około pół godziny w jedną stronę do szkoły (zobaczycie to na Vlogmasach), nie radzącego sobie, gdzie może jeszcze trójki by zniósł, a wyjdą mi same dopuszczające na półrocze (prawdopodobnej nie mi jednej). Grunt, że są te plusy przy ocenach, bo to przynajmniej wiadomo, że coś więcej się umie. A najbardziej bolą przedmioty, które szły dobrze i się je lubi. Staram się myśleć, że oceny nie przekładają się na wiedzę, ale to boli, jak ktoś (czyt. nauczyciel) mówi wam, że nic nie umiecie, a wy umiecie, tylko codziennie coś, a nawet kilka cosiów i weź się na wszystko naucz. Jak dla mnie weekend powinien zacząć się w piątek- odespać, w sobotę posprzątać, w niedzielę kościół i nauka. Środy są dołujące, bo basen i dojście do szkoły w taką pogodę nie jest zachęcające. 
Znalezione obrazy dla zapytania blogowanie 
Jutro wybieram się na zakupy i planuję coś kupić oprócz jeansów. Spodziewajcie się haul'u zakupowego. Postaram się, żeby to były ubrania z jakiś sieciówek. Planuję też nagrać lookbook, ale wiadomo, że wszystko mogę zrealizować z telefonem. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko się udało. 
--------------------
Snapchat: cathrinebloog


6 komentarzy:

  1. No to powodzenia w szukaniu inspiracji na nowe posty;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w klasie maturalnej zaczęłam prowadzić starego bloga i prowadzę go do tej pory ;p nic mnie nie zniechęciło do porzucenia pisania:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lenistwo jest zdecydowanie najgorsze! A w sumie z chęcią zadam pytanko do Q&A.
    1. Co myslisz o 12 latkach zakładających kanały na YT i blogi? Popierasz to, czy jesteś przeciwna.

    2. Co myślisz, o blogach, na których od kilku miesięcy są posty tylko o współpracach?

    Pozdrawiam

    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh u mnie tez widze ze jesli nie dododaje postow jakos co 4/5 dni to ruchu na blogu niestety nie ma. I ciagle obiecuje sobie ze bede bardzo systematyczna i ciagle niestety cos mi wypada.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać vlogmasy! Wtedy lepiej odlicza się do świąt <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na Twoje vlogmasy, serio. Lubię oglądać początkujących youtuberów :) Obserwuję i mam nadzieję,że również zaobserwujesz mojego bloga :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu