piątek, 4 listopada 2016

Blog versus Youtube

Hej hej!
Oprócz bloga prowadzę również kanał na YouTube(klik). Przez te parę dni, kiedy wrzuciłam Ulubieńców Października zaobserwowałam dwie główne różnice między blogiem a kanałem. 
Znalezione obrazy dla zapytania blog
1. Wyświetlenia
Nie chcę się przechwalać, ale filmiki które dodałam wczoraj czy przedwczoraj mają po ponad osiemdziesiąt i sześćdziesiąt wyświetleń. Na blogu potrzeba więcej czasu- jeśli w ogóle ktoś powróci do starszych postów. Na blogu czekałam kilka miesięcy na czterdzieści obserwatorów, z czego w ciągu dwóch dni na kanale liczba subskrybentów zwiększyła się o dziesięć osób, co na blogu trochę zajmuje.
Znalezione obrazy dla zapytania youtube
2. Odniesienie sukcesu
Nawiązuje to również do wyświetleń. Ja odkryłam wiele kanałów przez to, że pojawiały się w polecanych czy na stronie głównej. Możemy od razu zobaczyć tematykę, osobę, jakość; nie wchodzimy tak jak na blogi, czyli praktycznie w ciemno.
Znalezione obrazy dla zapytania myśl
Oczywiście blog jest moją pasją. Jednak trzeba się rozwijać i szukać nowych pasji. Ja może znalazłam nagrywanie na YouTube, montowanie filmików. Postaram się pogodzić nagrywanie i blogowanie. To możecie mieć pewne, że blog w najbliższej przyszłości nie zostanie usunięty. 
 Kanał coraz bardziej mnie pochłania. Nie udzielam się tam jakoś dużo, ale mam nadzieję, że Vlogmas to zmieni.  Nie wiem co stanie się z blogiem, może uda mi się to pogodzić, a może skupię się na jednej rzeczy. Montowanie daje mi więcej radości, niż pisanie posta. Mam ogromny sentyment do bloga, ale musicie mi dać czas, żebym zobaczyła jak wszystko się potoczy. 
--------------------------------
Snapchat: cathrinebloog

14 komentarzy:

  1. Nie mam kanału na yt,wolę bloga.
    Jednak yt jest trochę lepszy od bloggera.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kanału na yt nie mam i raczej zakładać nie zamierzam. Lubię pisać, blogowanie jest moją pasją. ;)

    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. może i blogowanie zajmuje więcej czasu,ale jeśli ktoś robi to z pasji nie ma to znaczenia.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślałam nad założeniem kanału, ale z tym muszę jeszcze trochę poczekać.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się wydaje, że youtube ma wiekszy zasięg i ludziom lepiej się ogląda niż czyta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem osobiście większą fanką wartościowych treści na blogach. Filmiki na yt mnie nudzą, a dobry tekst mogłabym czytać godzinami. Ale masz rację, różnice widać pomiędzy znalezieniem publiki na blogu i na yt

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama chcę kiedyś założyć taki kanał ;)
    Ale jeszcze nie teraz, bo wstydzioch jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo racji. Teraz coraz więcej osób woli YT od blogów, bo można oglądnąć, posłuchać niż czytać. Łatwiej o subskrypcje niż o nowego czytelnika
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie kanaly na Youtube szybciej sie rozwijaja i szybciej zdobywa sie widzow! :3 Ja ostatnio nie mam zbytnio czasu ani na blogowanie ani na "youtubowanie" ale mysle ze jak bede miec wiecej luzu w szkole to zajme sie kanalem jak i blogiem i wszystko bedzie szlo prezniej i szybciej! :D

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety tak bywa, że na yt szybciej się rozwija, ale sądzę, że jeżeli będziemy się starać i systematycznie wchodzić na bloga to i tutaj możemy odnieść duży sukces :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że na youtube łatwiej jest się wybić, ale uwielbiam zarówno czytać blogi jak i oglądać kanały.

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zastanawiałam się nad założeniem kanału. Jednak stwierdziłam, że to jeszcze nie ten czas. Łatwiej się wybić fakt, jednak uważam, że to teksty czytane na blogu, każdy może interpretować i przeżywać w inny sposób, co jest cudowne!

    Pozdrawiam ! ;)
    CZEŚĆ TU OLA

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu