środa, 12 października 2016

Haul Kosmetyczny

Hej hej!
Zanim przejdę do tematu posta, chciałabym Wam powiedzieć, że sprawy z telefonem trochę się skomplikowały. Otóż czekam na część, którą trzeba w nim wymienić, ale jednak coś ruszyło do przodu. Koszt też jest mniejszy niż najpierw usłyszałam. Na razie mam w planach dwa filmy, z czego jeden pojawi się na 100 %, a do drugiego będę potrzebowała pomocy koleżanki. Jeśli chcielibyście zobaczyć jakiś film na moim kanale, to piszcie w komentarzach, co to ma być. O wszystkim informuję tutaj. Przechodząc do tematu posta, chciałabym Wam pokazać rzeczy, które zamówiłam ze strony Kosmetyki z Ameryki. Jak tylko odbiorę telefon, to nagram Wam recenzję. 

1. Cienie do powiek NYC Lovatics By Demi 010 ShowTime
link 

2. Wibo Konturówka do ust 05
Obecnie nie ma na magazynie, ale są inne odcienie. 

3. Szminka matowa  NYC Expert Last Satin Matte 451 Velvety Fuchsia
link 

4. Zestaw gąbeczek do podkładu
link 
 

 5. Podkład Rimmel Match Perfection 201 Classic Beige

 6. Róż MUA Blusher Lolly 
link 
-------------------
Snapchat: cathrinebloog


10 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego rozu! :)
    Nie moge sie doczekac filmow szczegolnie ze jestem ciekawa co zaplanowalas :D Szkoda telefonu chociaz z jednej strony dobrze ze cena naprawy troche sie zmniejszyla :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa podkładu i różu.
    Paletka niestety nie trafiła do mojego gustu, ponieważ lubię bardziej stonowane kolory :)
    Pozdrawiam :)
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta konturówka z wibo jest cudowna <3
    Fajne zakupy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie konturówki z Wibo to ja polecam.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam sporo o tej stronce :)
    Ciekawi mnie ten róż, bo jego cena jest bardzo niska :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne zakupy ;) U mnie ostatnio przybyło mnóstwo nowych kosmetyków :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kosmetyki, jednak nie wiem czy te gąbeczki dobrze Ci się sprawdzą ;) Daj znać jak Ci się sprawdziły. Pozdrawiam i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super haul! Czekam na więcej! <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu