poniedziałek, 3 października 2016

#Czarny protest

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was post dotyczący Czarnego Protestu. Ale może zacznę od początku. 
Znalezione obrazy dla zapytania czarny protest 
Nie chodzi tylko o legalizację aborcji. Nawet nie chodzi o to, żebyśmy my, kobiety mogłyśmy decydować o tym czy chcemy i kiedy chcemy mieć dzieci. O to, żeby kobiety, które mają torbiele mogły się leczyć. Czym? Antykoncepcją. Nie będę Wam tu tłumaczyć, jak to wygląda i jak powstają torbiele, ale w każdym bądź razie, żeby kobieta nie miała tego wycinanego to musi brać te tabletki. Jeśli ich zabronią, to zmniejszy się przyrost naturalny. Coraz więcej kobiet nie może mieć dzieci. Czy to przez torbiele czy z innych powodów. Nie chodzi nawet o InVitro, dzięki którym ludzie mogą mieć własne dzieci. Badania prenatalne- bardziej szczegółowe badania, na które wysyłane są kobiety po trzydziestym bądź trzydziestym piątym roku życia. Moja mama była, moja kuzynka była. Gdyby nie te badania, to nie miałyby pewności czy ich córki będą zdrowe, czy nie mają jakiś wad. Tego też chcą zabronić. Chcą zabronić badań. Dlaczego? Bo przecież może się okazać, że dziecko ma jakąś wadę, prowadzącą do śmierci i kobieta podda się aborcji. Ale taka kobieta może również przygotować się na śmierć dziecka i na wszystko co ją spotka po porodzie. Kobiety, które straciły swoje dzieci, jeszcze na początku ciąży będą przechodziły przez przesłuchania czy to na pewno nie ich wina. Już wystarczającym bólem jest utrata dziecka, a co dopiero kara więzienia, gdy jednak prokurator uzna, że jednak kobieta mogła wcześniej rozpoznać symptomy ciąży.
Znalezione obrazy dla zapytania strajk kobiet 
Chodzi o to, byśmy mogły decydować o sobie. Żebyśmy czuły się jak ludzie, a nie jak maszynki do robienia dzieci. Żebyśmy w zagrożeniu naszego i dziecka życia mogły podjąć decyzję. Niektórzy myślą, że zaraz wszystkie kobiety pójdą usuwać ciążę. NIE! Pójdą te, które zostały zgwałcone, te których dziecko i tak nie przeżyje, pójdą te, które mogą umrzeć. I tak nie wszystkie. Są kobiety, które pomimo słów lekarza, nie usuwają, ryzykując przy tym swoje czy dziecka życie. Te, które dziecko z gwałtu oddadzą do adopcji. 
Znalezione obrazy dla zapytania strajk kobiet
W filmiku Julii Kobus jest mowa o tym, że francuskie media pukają się w czoło, gdy mówią o tym co się u nas dzieje. Wracamy do średniowiecza. Momentu, gdy to nie kobieta decydowała o sobie, tylko mężczyzna. Jednak teraz to nie jej mężczyzna będzie decydować o niej, lecz jakiś polityk, który nie ma pojęcia czy ta kobieta choruje, ma możliwości i czy chce mieć dziecko. Program 500+ był takim początkiem, by zachęcić kobiety do posiadania dzieci. Tylko ten program będzie przez rok. A co potem? Kobieta zostanie z dwójką czy trójką dzieci i zerem na koncie, bo pieniądze szybko się kończą. Kobieta, która choruje na zespół policystycznych jajników nie może się leczyć. Może skończyć się to usunięciem jajników, co skutkuje brakiem możliwości posiadania własnych dzieci.  
Poronieniem nazywamy wydalenie poród martwego dziecka przed 22 tygodniem ciąży. I często ta kobieta nie widzi swojego dziecka, jest ono zabierane i gdzieś chowane( w sensie mają odprawiany pogrzeb), chyba że coś się zmieniło. 
Jestem przeciw ustawie antyaborcyjnej. Jestem przeciw karaniu kobiet za to, że nie były w stanie donosić ciąży. Jestem przeciw rozkazywaniu kobietom, które ryzykują życie ciążą, żeby rodziły dzieci, które mogą umrzeć razem z nimi. Jestem przeciw decydowaniu za kobiety, że mają urodzić dziecko bez kończyn, z niedorozwiniętym sercem czy mózgiem, żeby tylko mogły patrzeć na ich śmierć.
 Jakie zdanie panuje w Waszych domach?
Jakie Wy macie przekonania?

(dzisiaj nie umieszczę linków, ponieważ post jest za poważny. 
Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to Social Media znajdują się w prawej kolumnie) 

8 komentarzy:

  1. jestem w stu procentach przekonana, ze taki prostest to na prawde dobra rzecz. to kobiety powinny decydowac o tym co dzieje sie z ich cialem. To tylko i wylacznie decyzja kobiet i nikt inny nie jest w stanie tego zrozumiec.

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na proteście i popieram!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wybrać się na protest do Katowic, jednak w ten dzień miałam strasznie napięty "grafik" :( żałuję

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że popieram taki protest. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W 100% popieram ten protest, ponieważ każdy ma prawo decydować o sobie <3
    Zapraszam do siebie http://white-lady990.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem za aborcją, i jej nie popieram, jednak w tych 3 przypadkach powinnam być dozwolona, aczkolwiek nadal będzie dozwolona. WYGRAŁYŚMY KOBIETKI! :D karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  7. CZARNY PROTEST - popieram ale na marsz nie poszłam
    Dlaczego? ponieważ czarny protest został WYKORZYSTANY politycznie przez naszą sejmową opozycję. Całe te PO, Nowoczesną oraz KODy raptem stanęły za kobietami, przywłaszczyli sobie przywództwo tworząc haniebne zachowanie oraz wulgarne transparenty. Wiele osób nawet nie przeczytało ustawy a ma ona raptem 2 strony!
    Nie poszłam na marsz bo czułam się wykorzystana przez PO, KOD i Nowoczesną, nie utworzyłam "symbolu parasolki" - jak to powiedziała Pani Mucha. A może też czułam ze ta ustawa nie przejdzie dalej. Nie przeszła.
    I co się okazało? to właśnie PO o Nowoczesna głosowały za tym aby tą ustawę rozpatrywac w STYCZNIU! To tylko uświadomiło mnie w przekonaniu że nasze dobro nie jest brane pod uwagę, liczą się tylko słupki w sondażach. Przykre, lecz prawdziwe.

    A co myśle o aborcji?
    Jestem ZA obecną obowiązującą ustawą. Kobieta ma prawo aborcji w danych przypadkach i tak powinno być.
    Nie popieram kościoła który broni każdego życia, jednak weźmy pod uwagę to, że to kobieta będzie opiekować się tym chorym dzieckiem, nie otrzymując ŻADNEJ pomocy od państwa, a tym bardziej od kościoła.
    Nie popieram feministek które walczą o to, aby miały prawo usunięcia KAŻDEJ ciąży. Dla mnie połączenie komórki z plemnikiem to nowe życie, dziecko i ono powinno być chronione prawem, jeśli jest zdrowe i jeśli nie istnieją przesłanki do aborcji wg. obowiązującej ustawy. Zabicie dziecka zdrowego jest morderstwem. Mam wrażenie że niektóre feministki, wykrzykujące głosy "moja macica mój wybór" chcą stosować aborcję jako formę antykoncepcji. Dla mnie to jest przerażające. Formę antykoncepcji znamy i do niej nie należy na pewno aborcja.

    Badania prenatalne - nie ma o nich mowy w propozycji ustawy antyaborcyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  8. wole się nie wypowiadać bo się we mnie gotuj
    polityka
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu