niedziela, 23 października 2016

Autumn on photos

Hej hej!
Jest to pierwszy od dłuższego czasu post, który pojawia się zaraz po napisaniu. Ostatnie posty były zaplanowane i to z wyprzedzeniem nawet do miesiąca. Chciałam, żeby pojawiła się regularność, ale ogarnianie bloga bez użycia telefonu komórkowego jest trudne. Nie pisałam tu ponad tydzień. Myślałam, że wczoraj spotkam się z koleżanką i zrealizujemy moje pomysły, jednak cały dzień spędziłam u Prababci ogarniając dom po remoncie. Po za tym było za zimno, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie mi się to uda.  
 Przechodząc do tematu posta: Należę do osób, które jesień mogą oglądać tylko na zdjęciach. Nie lubię tego sztucznego ciepła, wytwarzanego przez kaloryfery(czy tam grzejniki) i wchodzenia rano do szatni, byle by tylko zdjąć płaszcz i przebrać buty(chociaż ja tego nie robię). 
W środę pojawi się post przemyśleniowy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Zapraszam Was na moją stronkę na Facebooku, na której staram się Was informować na bieżąco, co się u mnie dzieje: 
Snapchat: cathrinebloog

6 komentarzy:

  1. Ja z kolei uwielbiam jesień, ten klimat, powietrze, wieczory z książką i kocykiem, ciepłe swetry, halloween, spacery, no ale o gustach się nie rozmawia. Każdy lubi co chce...
    śliczne zdjęcia

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jesien ma w sobie cos magicznego moim zdaniem. Zdjęcia są cudne;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety też nie przepadam za jesienią, jeszcze jeśli wyglądałaby ona tak jak na zdjęciach to byłoby cudownie, a nie tylko deszcz i wiatr.
    Obsrwuję i zapraszam do siebie :)
    https://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jesień.Ale nienawidzę tego,że nie mogę się nią cieszyć.Tyle rzeczy do zrobienia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia są świetne! Szczególnie to pierwsze... <3
    http://voile-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu