piątek, 7 października 2016

100follow!

Hej hej!
Post zamiast o dwunastej, pojawia się dziesięć godzin później. Zastanawiałam się czy pisać teraz czy jak będę miała telefon i dojdzie moja paczka, ale na chciałabym Wam podziękować. Po statystykach wiem, że czytają mnie osoby z różnych zakątków świata, chociaż obserwatorzy są Polakami(przynajmniej mi się tak wydaje).
 Nie dawno wybiło mi 100 obserwatorów. Co prawda po półtorej roku, ale jest to trudniejsze niż na YouTubie czy przy blogach modowych, bo przecież większość nastolatków chce wiedzieć Co w modzie piszczy, a nie czytać przemyśleń szesnastolatki.
Znalezione obrazy dla zapytania 100 follow 
Chciałabym jeszcze, żeby obserwacje i polubienia pojawiały się również na Social Mediach. Wiem, że od kilku miesięcy nie ma mnie na Socialach, ale w poniedziałek prawdopodobnie zanoszę telefon do naprawy i mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy. Kilka razy prowadziłam FanPage'a, ale nie było ani like'ów ani aktywności ;(. Więc może jeszcze poczekam, może akurat Wy kiedyś poprosicie o FanPage'a. Z tego miejsca chciałabym podziękować Emilii z bloga Versjada, która dzielnie mnie obserwuje na Snapchacie i czeka na nowe snapy. Planuję powrót na YouTube. Mam w planach test na żywo, ale chciałabym żebyście i Wy napisali co chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu.
 Zapraszam Was na razie na obecne Social Media:  
Snapchat: cathrinebloog

18 komentarzy:

  1. Gratulacje, prowadzisz naprawdę świetnego bloga. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci, prowadzisz tak świetnie swojego bloga, że zanim się zorientujesz, a będziesz już miała 1000 :D Oby tak dalej, idziesz w dobrym kierunku :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę ci, abyś miała jeszcze więcej czytelników! Rób dalej to co kochasz :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje 100 obserwatorów! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę kolejnych obserwatorów! ;)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tej liczby, a ludzie powoli zaczną cię obserwować na Social mediach, tylko jak dużo osób nie wie, to i mało jest followersów :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby tych setek było coraz więcej - powodzenia! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji 100 obserwatorów! Wiem, jaka to wielka radość widzieć poszerzające się grono czytelników i praca, wkładana w tworzenie nowych treści na blogu. Jeszcze raz wielkie gratulacje i wielu sukcesów w blogowaniu! :*
    Pozdrawiam
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 100 obserwatorów! Na pewno jest to cudowne uczcucie i życzę Ci by z roku na rok było ich coraz więcej <3 100 obserwatorów w półtora roku jest dowodem Twojej wytrwałości - oby tak dalej :D

    http://to-i-owo-nietypowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh z niecerpliwością czekam aż u mnie wybije ta liczba! Gratuluję Ci! Zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje!
    Życzę dużej wytrwałości i chęci do dalszego dążenia w pasji :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo! Życzę kolejnych 100, jednak samych prawdziwych :)

    Buziaki, Sandra
    B-saandra.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje 100! ❤️ Mam nadzieje ze z telefonem naprawa pojdzie szybko i sprawnie!
    Zycze ci powodzenia obserwatorzy na pewno sie znajda <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu