piątek, 9 września 2016

Plany dotyczące bloga i YouTube

Hej hej!
Kiedyś, na początku wakacji pisałam Wam, że chciałabym osiągnąć pod koniec wakacji 100 obserwatorów. Zaczynałam z liczbą 79 obserwatorów, a jest was...96! Więc i tak dużo! Te 4 osoby znajdą się prędzej czy później. Z blogiem tak jak YouTube'm. Tu pierwsze 100 obserwatorów jest ważne, a w YouTube, według wielu, najważniejsze jest pierwsze 10 000. Ja oczekuję pierwszych 50 osób(na razie jest 20). A jakie są plany? Na blogu wprowadzić wpisy modowe, chociaż z ograniczonymi możliwościami jest to trudne. Po za tym muszę poczekać na telefon i statyw, a to tak szybko nie nastąpi. Jak do grudnia się wyrobię to będzie cud. Chciałabym też rozpocząć jakąś współpracę, ale nie myślcie sobie, że po to założyłam bloga. Nie, po prostu podobają mi się ciuchy z tych sklepów, po za tym byłoby to coś innego, niż mają osoby w klasie. Chciałabym też przejść na własną domenę, ale to za parę lat, jak znajdę pracę, bo przecież trzeba to opłacać. Nie widzę też na blogu aktywności od obserwatorów, ani tych starszych ani tych nowszych, ale może się mylę. Jeśli obserwujecie mnie jakiś czas to napiszcie to w komentarzu.
Co do kanału, to jest to na pewno lepsza jakość, chociaż przednią kamerką mojego telefonu dużo nie zdziałam(wystarczy popatrzeć na Not my arm challenge), a na aparat typu lustrzanka nie mam co liczyć. Chciałabym nagrywać vlogi, które chciałam nagrywać na kolonii, ale zanim zdarzyło się coś ciekawego to mój telefon się zepsuł. 
Social Media, typu Instagram i Snapchat mają na razie przerwę, ale i tak jest Was mało(albo wogóle) i chciałabym to zmienić. Chyba, że to we mnie jest problem. Kilka razy uruchamiałam FanPage'a, ale nie było aktywności. Chciałabym mieć z Wami inny kontakt niż na blogu, coś się Was spytać, doradzić, przekazać. To też chciałabym zmienić. Myślę, że jak przekroczę 100-110 followersów na blogu i 100 na kanale to wtedy coś pomyślę.Może jakiś FanPage albo grupa. No, ale jeśli nie będzie chętnych to nie ma sensu się produkować.

-----------------------
Snapchat: cathrinebloog
 

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bez telefonu to jest nie możliwe ;)

      Usuń
  2. A ja z chęcią wpadnę na Twój kanał :) Sama planuję w przyszłości, po skończeniu szkoły, zając się yt :) Myślę, że to może być ciekawe doświadczenie!
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwatorzy przyjdą prędzej czy później :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę więcej zdjęć ;) Powodzenia!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwatorzy dochodzą i odchodzą wiec nie mozna tak bardzo na nich sie skupiac ja sie o tym przekonalam 😉
    Szkoda telefonu a do nagrywania nie jest potrzebna lustrzanka juz aparat typu "małpka" jak to ja nazywam j oswietlenie daja dobra jakosc 😉
    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzmam kciuki za rozwój kanału :) Ja też chcę zacząć z yt, może się uda hihi
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwatorzy nie są najważniejsi ;) trzymam kciuki, nie poddawaj się, rób to co kochasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu