poniedziałek, 26 września 2016

Life's change

Hej hej!
Dzisiaj nie było postu tak jak przeważnie, czyli w południe. Było to spowodowane tym, że nie miałam czasu na napisanie postów na zapas. Po prostu liceum i słowo matura siedzące w głowach wielu nauczycieli zabiera mi czas. Co prawda gimnazjum zleciało mi szybko, ale to dopiero pierwszy miesiąc pierwszej klasy.
 To już ostatni tydzień września. Miesiąca, który bardzo szybko minął. Mam wrażenie, że do szkoły chodzimy dłużej. Jak na razie trzymam poziom gimnazjalny. 
 Miało być o zmianach. Planuję ich kilka. Myślę, że w połowie października albo początkiem listopada pojawią się pierwsze posty związane z modą. Nie chciałabym tutaj robić wishlisty, tylko pokazać Wam coś, co naprawdę znajduje się w mojej szafie. Jednak do tego potrzebuję czasu i chęci. Przekopać się przez moją szafę i znaleźć jakieś fajne stylówki to nie lada wyczyn. Chciałabym również stworzyć coś na YouTube. Nagrać nowy Room Tour i inne filmiki. Chciałabym również spróbować ze sklepem na cupsell, jednak obawiam się, że nie będzie chętnych. Od czasu do czasu projektuję jakieś ciuchy i chciałabym je pokazać innym. Planuję również zmienić bloga. Zmienić wizualnie. Nowy szablon, być może nowa nazwa(nad adresem jeszcze myślę). Ale wszystkie zmiany chciałabym wprowadzić, gdy blog odniesie jakiś poziom. Myślę, że tak 100 obserwatorów to jest ta liczba. 
Nie wiem czy posty będą pojawiać się regularnie. Wiele rzeczy wskazuje na to, że nie. Chociaż będę się starać. Ale wiecie jak to jest- szkoła, która zabiera większość czasu i brak pomysłów. Dlatego proszę Was o cierpliwość. Dodatkowo bierze mnie przeziębienie i najchętniej spałabym w łóżku pod kołdrą. Ale nie chcę sobie narobić zaległości już na początku. 
Jestem bardzo zadowolona, bo dzisiaj blog osiągnął ponad 160 wyświetleń! 
-----------------------
Snapchat: cathrinebloog

12 komentarzy:

  1. Sama mega odliczalam do 100 obserwatorow teraz czekam na 300 bo to moje marzenie blogowe, haha! :D
    Wiem jak to jest sama mam nawal nauki przez ostatni tydzien siedzialam nad ksiazkami od 15 do 2 w nocy bo niestety ale na moim kierunku potrzebne jest poswiecenie dlatego rozumiem ze tez masz malo czasu! :)
    Tez mysle nad sklepem gdzie tworzylabym swoje kubki, koszulki itp ale z tym jeszcze poczekam! :) Moze kiedy rozkrece kanal na youtube to znajda sie chetni ktorzy by cos tam kupili, haha! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego wbicia tej seteczki, haha! Przede mną jeszcze długa droga do tej liczby :)


    Obserwuję :) Zapraszam też do mnie!
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow nie wiedziałam ze projektujesz

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia we wszystkich zmianach!

    Zapraszam na nowy wpis! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie dawno byłam w klasie maturalnej, więc wiem jak wyglądają przygotowania
    do tych egzaminów. Oczywiście będziemy trzymać kciuki :) życzę też powodzenia
    i samych sukcesów na blogu, setka stuknie lada moment! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja czekam niecierpliwie na te modowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że te zmiany wyjdą na dobre. I powodzenia w przekopaniu się przez szafę ;p
    Zapraszam : http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/autumn-movies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko zależy od Ciebie, NIGDY nie rób nic na siłę albo dlatego, że "inne blogerki tak robią". Adres i tytuł bloga w sumie nie jest zły, jak coś to szablon zmień. Pozdrawiam i życzę spełnienia tych swoich postanowień ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. o ten sklep to fajny pomysł :) trzymam kciuki w zmianach i w nagrywaniu filmików!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pamiętam jak dopiero szłam do gimnazjum, a już jestem w 2 klasie liceum :o Niesamowite jak ten czas nas teraz goni!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu