środa, 14 września 2016

Before I die I Moje plany na życie

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was coś w rodzaju TAGu. Będzie to lista rzeczy do zrobienia przed śmiercią slash plany na dalsze życie, które rozpocznie się wraz z odebraniem wyników matury i rozpoczęciem wakacji. Oczywiście plany od numeru dwa chciałabym realizować później, już w trakcie pracy. 

1. Wyjazd za granicę
Znalezione obrazy dla zapytania wyjazd za granicę do pracy
Kierunkami pożądanymi przeze mnie są: Hiszpania, Włochy, Wyspy Brytyjskie i Holandia. Aczkolwiek Norwegia też mi się podoba. Planowany wyjazd jest na rok, taki Gap Year. Oczywiście do pracy, ale można też zwiedzać. Planuję tam wracać w każde wakacje podczas studiów. 

2. Mieszkać w lofcie/przestronnym mieszkaniu
Znalezione obrazy dla zapytania loft
Lofty znajdują się w starych, przekształconych fabrykach. Pierwsze lofty powstały w Łodzi, ale jest nadzieja, bo znalazłam informację, że powstają w Gliwicach. Oczywiście jeśli nie loft, to przestronne mieszkanie urządzone w podobnym stylu. 

3. Zwiedzić Zjednoczone Emiraty Arabskie, Nowy Jork, Maroko, Florydę, Londyn, Los Angeles, Japonię, Wenecję, Paryż, Mediolan, Lizbonę i Skandynawię.
Znalezione obrazy dla zapytania zjednoczone emiraty arabskie 
Uwielbiam zwiedzać i podróżować. Najlepiej jakbym na tym podróżowaniu mogła jeszcze zarobić ;) Wyżej wymienione miejsca są na pierwszej liście Miejsc do zwiedzenia. Marzy mi się podróż dookoła świata. Ale już taka jestem, że trzydziestogodzinna podróż autokarem sprawia mi przyjemność. 

3. Mieć salon sukien ślubnych
Znalezione obrazy dla zapytania salon sukien ślubnych
Ale nie taki zwykły, tylko w stylu Amerykańskim, gdzie będzie można znaleźć suknie mniej lub bardziej znanych projektantów(chociaż ci drudzy mają swoje atelier). Najlepiej z filiami w całej Polsce(taka przedsiębiorcza DarkBlonde hehe). A pisałam Wam, że chcę być prawnikiem lub psychologiem sądowym. 

4. Mieszkać nad morzem
Znalezione obrazy dla zapytania trójmiasto
Najlepiej w Trójmieście, w jakimś... lofcie. Kocham morze i klimat tych miast. 

5. Mieć psa
Znalezione obrazy dla zapytania pies
Teraz nie mam psów, ale bardzo je lubię(chociaż obcych się panicznie boję) i chciałabym mieć w przyszłości. Takiego małego, niegroźnego, słodkiego, haha. 

Na pewno życie zdecyduje inaczej i większość planów może wziąć w łeb. Chociaż mam nadzieję, że punkt 1 uda mi się zrealizować i chociaż część 2 i 3. Zachęcam Was do zrobienia takiego TAGu. 
--------------------
Snapchat: cathrinebloog




6 komentarzy:

  1. No to punkt pierwszy u mnie już w realizacji haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka rzeczy z twoich planów jest też na mojej liście ;D :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana życzę Ci, aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia, które opisałaś staraj się dożyć do tego :)
    Zawsze trzeba wierzyć w siebie :)
    Pozdrawiam i Obserwuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dąż do swojego celu w życiu
    Życzę ci wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w spełnianiu ich! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również podobają się lofty! A co do podróżowania to ja chciałabym kiedyś polecieć do Australii :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu