poniedziałek, 5 września 2016

Back to school: Q&A

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was Q&A. Będą to pytania wyszukane w Internecie, jak i wymyślone przeze mnie. 

1. Do której klasy idziesz?
 Idę do pierwszej klasy liceum.

2. Jakiego przedmiotu nie lubisz?
Chemii i niemieckiego. Chemii będę uczyła się ostatni rok, a niemieckiego już wcale.

3. Co chcesz, by zostało zmienione w szkole?
Hm... Może bardziej powinny być przystosowane do osób niepełnosprawnych. Chodziłam do zespołu szkół i podstawówka nie była przystosowana, a gimnazjum tak. Teraz w moim liceum też nie ma przystosowań, takich jak windy czy podjazdy. 

4. Co sądzisz o systemie oceniania w polskich szkołach?
Hm.. Co do samego systemu nie mam nic, ale niektórzy nauczyciele za bardzo trzymają się punktacji, a nieraz zdarzają się sytuacje, że brakuje ci punkta czy półpunkta do wyższej oceny. Niektórzy piszą tam jakiegoś plusa, ale inni idą w zaparte i powiedzą ci, że mogłeś się bardziej postarać. Na szczęście my w gimnazjum mieliśmy większość nauczycieli, którzy się litowali i pisali tego plusa. 

5. Myślisz, że powinno być mniej zadań domowych, sprawdzianów i kartkówek?
Akurat ja lubię odrabiać zadania domowe. Co do kartkówek.. powinny być zapowiadanie.Chociaż mieliśmy nauczycielkę z biologii, która zapowiadała, że zrobi nam niezapowiedziane kartkówki.

6. W jaki sposób się uczysz?
Ja się rzadko uczę, ale jak już do czegoś dojdzie to wygląda to tak, że czytam notatki w zeszycie, jeśli sytuacja tego wymaga to wypisuję pojęcia czy daty na osobnej kartce, potem czytam książkę, a potem znów notatki w zeszycie, a potem powtarzam te pojęcia z kartki.


7. Czy lubisz chodzić do szkoły?
Niezbyt. Teraz to będzie bardziej męczące, bo będę musiała dojeżdżać autobusem i czekać na przystanku.

8. Wolisz zeszyty w kratkę czy w linie?
W kratkę, ale niestety do polskiego, jak wiadomo trzeba mieć w linie.


9. Jakich języków uczysz się w szkole?
Angielski, w gimnazjum był dodatkowo niemiecki, ale w liceum zmieniłam go na rosyjski.


10. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Historia, biologia i wiedza o społeczeństwie, dlatego je rozszerzam w drugiej klasie.
---------------------------

Snapchat: cathrinebloog

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w liceum ;)
    Ja również lubię biologię, ale historii nie znoszę.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja od zawsze uwielbialam jezyk niemiecki jeden z piekniejszych jezykow przynajmniej moim zdaniem :) Zazdroszcze ci tego ze bedziesz uczyla sie jezyka rosyjskiego!
    Ja na szczescie nie mam kartkowek! :D Ponad dwa lata do szkoly w jedna strone dojezdzalam ponad godzine i nie raz musialam czekac ponad 2-3 godziny na autobus wiec ty tez na pewno dasz rade :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uwielbiam język niemiecki i chcę wiązać z nim swoją przyszłość> Bardzo fajny post można się trochę o tobie dowiedzieć :)
    Zapraszam do mnie!KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w liceum :)
    Ciekawe odpowiedzi.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś niecierpiałam niemieckiego, ale potem w liceum się do niego jakoś przekonałam. Teraz na studiach nie mam już drugiego języka. Ciekawe odpowiedzi :) I też uważam, że szkoły powinny być bardziej przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny post! Zapraszam do mn http://julladde.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu