piątek, 2 września 2016

Back to school: Metody na naukę

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was moje metody na naukę. 

1. Odrabianie zadań od razu 
Może to być trudne, w szczególności jak ktoś czeka dość długo na autobus czy pociąg. W gimnazjum odrabiałam zadania zaraz po przyjściu, bo jeszcze coś tam pamiętałam i było mi prościej, po za tym resztę dnia będziemy mieli wolną. I nie będziemy się zastanawiać dzień przed lekcją z jakiegoś przedmiotu, którego nie mamy codziennie, czy odrobiliśmy zadanie i nie zapomnimy. 
2. Kolory!
Pojęcia, daty, nazwiska, miejscowości lepiej pisać kolorowym długopisem, żeby się wyróżniło, przez co łatwiej będzie nam coś znaleźć i zapamiętać. 

3. Notatki robione ołówkiem
Już tłumaczę o co chodzi. Na lekcji, kiedy nauczyciel dyktuje dużo, my piszemy szybko, przez co też nieczytelnie. Pisząc ołówkiem, możemy to potem przepisać ładniej długopisem, bez błędów. 

4. Przepisywanie pojęć, dat, nazwisk i innych ważnych rzeczy
Kiedy znasz pojęcia, daty, nazwiska i inne tego typu rzeczy, to już możesz liczyć ocenę dostateczną jak nie dobrą. Warto przepisać je na osobną kartkę, żeby przy powtarzaniu większość czasu nie zajęło nam szukanie.   
--------------------
Snapchat: cathrinebloog
 
   

8 komentarzy:

  1. Pisanie ołówkiem notatek to bardzo dobry pomysł :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sposoby ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne porady :)
    Zapraszam do mnie: http://pamietnikstworka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta rada z "ołówkowymi" notatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne metody!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze uczyłam się przepisując sobie wszystkie pojecia, daty czy wzory na osobne karteczki na kolorowo, natomiast nigdy nie umiałam robić zadań, tak jak pisałaś, od razu.
    Ogólnie to przydatne rady :)

    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super metody, naprawdę przydatne :)

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre rady!
    Właśnie staram się do nich przystosowywać :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu