piątek, 23 września 2016

10 faktów o mnie

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was taki luźniejszy post. A mianowicie jest to 8 faktów o mnie ! Faktów jest mało, ale są to takie fakty, które rzadko kiedy może są spotykane.

1. Lubię imprezy.
A właściwie to całe to szykowanie i drogę. Samą zabawę lubię tak średnio, ale właśnie najbardziej jarają mnie te przygotowania i ta otoczka.  

2. Uwielbiam przejścia graniczne
Uwielbiam podróżować. Trzydzieści godzin w autokarze to dla mnie pikuś. Akurat tak się zdarzyło, że moja obecna trasa do szkoły(objazdy) biegnie koło przejścia granicznego i po prostu... ah! Nie daleko domu też mam przejście, ale jednak jest to tylko budynek i znak związany z poruszaniem się po drodze, a ta mijana przeze mnie granica jest taka z prawdziwego zdarzenia. Przejścia graniczne kojarzą mi się z wolnością i przyjemnością(chociaż ta w Serbii ma zaostrzony rygor).

3. Wszystkie wrony za ogony.
Jak pisałam Wam tutaj, chciałabym mieć salon sukien ślubnych(punkt 3), a kiedy indziej, że chcę być prawnikiem albo psychologiem. Myślałam też nad agentem nieruchomości. Jak to wszystko połączyć?

4. Boję się psów.
Nie wiem dlaczego, bo nigdy żaden mnie nie ugryzł, ale jednak jest coś w nich, że się ich boję. Do tego stopnia, że jak po ulicy biega jakiś większy pies, to macie pewność, że ja nie wyjdę albo znajdę jakąś drogę, by go ominąć. Chociaż w tym poście w punkcie 5, pisałam, że chciałabym mieć psa. Ale co innego być z psem na co dzień, od szczeniaczka, a co innego widzieć wybiegającego psa z zza zakrętu. 

5. Śpiewałam w zespole ludowym.
Gdybym miała dostęp do starszego komputera, to bym wam pokazała swoje zdjęcie w stroju śląskim, tak zwanym letniku. Ale musicie uwierzyć mi na słowo. Śpiewałam kolędy, pastorałki i różne śląskie piosenki, które uwielbiam. Może dlatego, że w domu miałam Śpiewnik Górniczy i te piosenki nie były mi obce.  

6. Uwielbiam piosenki biesiadne.
Aby dokładnie Wam przekazać o co mi chodzi, podlinkuję kilka z moich ulubionych. Bez tych piosenek nie wyobrażam sobie żadnej imprezy.
 1
2 
3 
4 
5 
6 
7 
8 
9 
10 
11 
12 

7. Jestem sentymentalna.
I chyba gdzieś Wam to pisałam. Jeśli byłam w jakimś miejscu czy słuchałam jakieś piosenki w danej okoliczności, to jest duże prawdopodobieństwo, że mijając to miejsce/słuchając piosenki po prostu się wzruszę. Tak samo po różnych imprezach nie potrafię dojść do siebie i jestem na moralnym kacu, rozpamiętując imprezę. 

8. Kocham makaron.
Wyznanie typu Lubię placki, ale naprawdę tak jest. Potrafię zjeść sam makaron, a zupa jest tylko dodatkiem.

9. Kocham przyprawy.
Tak samo jak makaron, uwielbiam przyprawy. Ale nie pieprz i sól. Majeranek i maggi, to u mnie numery 1.  

10. Najbardziej lubię swoje trzecie imię.
Nie wiem czemu, ale właśnie Katarzyna mi się podoba. 
--------------------
Zapraszam do obserwowania!

Cel 100 follow!
 YouTube Channel
Snapchat: cathrinebloog

 

26 komentarzy:

  1. super super fakty :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem makaronową dziewczyną! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja, muszę mieć ogromną ilość makaronu, inaczej nie zjem zupy! ;p

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, że miałaś kiedyś takie nietypowe hobby!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam! :)
    http://nastolatkaprzedobiektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O to z makaronem to również ja, bo kocham go nad życie <3 A to z tymi piosenkami to ciekawe jak i interesujące. Wydajesz się po tych faktach być naprawdę sympatyczną sobą.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam lubie same befory i aftery hahhaha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyna to śliczne imie :)

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też boję się psów, panicznie.
    Fajny pomysł na notkę :)
    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to samo z psami i również kocham makaron ;)
    Fajne, nietypowe fakty!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 się zgadza ze mną. :D Pff, psy... nie mam nic do nich, ale wolę koty.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez uwielbiam makaron, za to kocham psy - tym sie roznimy:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ugryzł pies koleżanki, ale mimo to nie boję się psów. Po prostu nienawidzę tego jednego, haha.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem dlaczego ale rozbawił mnie punkt drugi :D Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też lubię przejścia graniczne, ale to chyba ze względu na to, że moi rodzice na nich pracują. xd

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam makaron, jeszcze z połączeniem masła orzechowego to coś pysznego.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja imprez nie lubię, głośna muzyka i natłok ludzi jest za bardzo dla mnie przytłaczający.
    Makaron lubię, ale ryż jest życiem (haha, co to wgl za podpunkt :D).
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne fakty :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe fakty! Nie wszystkie zgadzają się ze mną, jednak też jestem bardzo sentymentalna ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Salon sukni ślubnych też chciałabym mieć :D super koncepcja ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bardzo lubię te przygotowania do imprezy, w sumie jak i same imprezy ;)
    Katarzyna mam na pierwsze i miło wiedzieć że tak podoba Ci się to imię. Ja natomiast też wolę swoje trzecie - Łucja :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  21. A już myślałam że tylko ja mam takie dziwne zboczenie na punkcie przejść granicznych haha :D
    Zapraszam:
    http://nataliakojderfotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteśmy podobne hahaha piona!

    OdpowiedzUsuń
  23. No faktycznie coś innego niż zwykle. Ciekawie napisałaś posta;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu