wtorek, 9 sierpnia 2016

Top 3 moich programów do obróbki zdjęć

Hej hej!
Kilka tygodni temu pojawił się post z Top 5 moich programów do obróbki filmów. Post był skierowany bardziej do vlogerów, to teraz pora na blogerów. Tak jak przy programach do filmów, tak  i te programy będą darmowe. Po lewej znajdziecie zdjęcie przed, a po prawej po edycji.
3. PhotoScape
Jak widać na zdjęciu po prawej, dokładnie,(aż za bardzo) widać detale. Zdjęcie wygląda jakby miało chropowatą strukturę. 

2. PicMonkey
Zdjęcie wygląda naturalnie. Jest wyraźne,(pomińmy przycięcie) i ma cieplejsze kolory. Chciałabym również zaznaczyć, że PicMonkey, jest moim ulubionym programem. Każdy nagłówek bloga jest w nim tworzony. Kolejną zaletą, jest to, że jest on dostępny online i nie trzeba się martwić wersją testową. 

1. Picosmos Picture Explorer

Jest to edytor dostępny w przeglądarce zdjęć o tej samej nazwie. Zdjęcie po lewej jest przed edycją, a po prawej po edycji. Można zauważyć, że zedytowane zdjęcie jest mniej zamglone i wyraźniejsze. Zdecydowanie jest to mój numer jeden godny polecenia. 

--------------------------
Snapchat: cathrinebloog

3 komentarze:

  1. Ja używam do przeróbki zdjęć photoscape i jestem zdecydowanie zadowolona z tego programu :D Nie potrafię się przekonać do innych, bo photoscape jest niezwykle łatwy w obsłudze, haha :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu tych trzech programów i jednego zdjęcia to moim zdaniem PicMonkey najlepiej sobie z nim poradził. Ja aktualnie korzystam z Photosceape ale nie jestem z niego zadowolona. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia <3
    dodalam do obserwujących xx

    zapaszam na mój blog http://kateezach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu