środa, 24 sierpnia 2016

School Time

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was TAG, z którego będziecie mogli poznać moje szkolne zwyczaje.

1. O której wstajesz do szkoły? 
W gimnazjum wstawałam o 6:30, a teraz to będzie 6:00 albo 5:45. Autobus mam 7:01 albo 7:14, ale żeby się nie spóźnić będę jeździła tym o 7:01. Co prawda ostatni przystanek jest dalej od szkoły, ale przynajmniej nie wejdę 10 minut po rozpoczęciu lekcji. Niby nauczyciele są do tego przyzwyczajeni, ale ja nie lubię wchodzić do pełnej klasy.

2. Ulubiony nauczyciel?
Pani z polskiego, pani z historii(która uczyła też WOSu i WDŻ) i pan z fizyki( uczył techniki i informatyki). 

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Na tle klasy z żadnego, ale na świadectwie to był to WOS i zajęcia artystyczne. 

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Czasem starałam się kogoś zapytać w której sali mamy lekcje, ale raczej trzymałam się swojej grupki. Teraz też mam grupkę dziewczyn, ale chciałabym zadawać się z każdym, na tyle ile będzie to możliwe. 

5. Plecak, torba czy tornister?
Plecak. Najlepiej taki duży z kilkoma komorami. 

6. Malujesz się do szkoły?
Nie. Czasami jakiś podkład i tusz do rzęs, ale tak to nie. 

7. Spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie. Nie lubię sukienek i spódnic, a i nie mam takich do noszenia na co dzień. 

8. Czy nosisz biżuterię do szkoły?
Kolczyki. Czasem zegarek i bransoletkę. 

9. Czy miałaś czerwony pasek na świadectwie?
Nie i nie zależy mi. Uczę się zadowalająco. 

10. Czy jesz w szkole 2. śniadanie?
Tak. Staram się jeść regularnie, więc drugie śniadanie jest obowiązkowe. Po za tym 7,8 godzin bez jedzenia, moim zdaniem nie da się wytrzymać. 

11. Przedmiot, który idzie ci najgorzej?
Chemia i niemiecki. Niemieckiego nie lubię, chemii w sumie też nie, ale w sumie na sprawdziany z z chemii się uczyłam, bo z niemieckiego nie.

12. Do szkoły chodzisz pieszo, jeździsz autobusem czy samochodem?
Teraz będzie to głównie autobus, ale dotychczas chodziłam pieszo, albo podwoziła nas(mnie i brata) mama, ale starałam się chodzić pieszo. 

13. Zmieniasz buty w szkole?
Jeśli jest ciepło to nie, ale w zimę to już tak. 

14. Lubisz ćwiczyć na w-fie?
Nie. Szybko się męczę, więc żeby jakoś funkcjonować dalej, nie ćwiczyłam.

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Tylko pod koniec. W lipcu jest ta euforia, odsypianie, lipiec/sierpień jestem na wyjeździe, ale pod koniec, już w sierpniu tak. Teraz jest to silniejsze, bo idę do nowej szkoły i chcę zobaczyć jak tam jest. 
---------------------------------
Snapchat: cathrinebloog

8 komentarzy:

  1. Życzę ci powodzenia w nowej szkole, przede mną ostatni rok w gimnazjum i strasznie się stresuje.
    Ja do szkoły zawsze wstaję 5:30 bo dojazd zajmuję mi aż godzinę i również, nigdy nie lubiłam niemieckiego.

    Pozdrawiam,
    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zawsze najgorszą rzeczą związaną ze szkołą było poranne wstawanie. :P Powodzenia w nowej szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, życzę powodzenia w nowej szkole, na pewno będzie super! :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, lubię posty z serii Back to school! :D

    Obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag, powodzenia w szkole. Zapraszam do mnie
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też idę do nowej szkoły, jestem ciekawa jak tam będzie :) Świetny tag. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu