wtorek, 2 sierpnia 2016

New book by Dark Blonde

Hej hej!
Po raz setny zaczynam pisać książkę, a stwierdzenie, że  rozdział 1 jest już napisany może za dużo wam nie dać. Są książki, których rozdział 1 ma 30 stron, a w innych to tylko 3 strony. U mnie to na razie dwie pełne strony i cztery linijki na trzeciej stronie. Nowa fabuła, bo pod wpływem chloru w basenie i przeczytanej książce do głowy wpadł mi fragment, który i tak wycięłam i wstawię gdzieś na następnych stronach. W zakładce Story znajdziecie kolejne fragmenty. Dzisiaj pojawił się rozdział 1. Komentujcie i piszcie sugestie, co zmienić, czy coś pisać od razu czy zostawić na następne strony. A tutaj macie fragment, który pojawi się w dalszych rozdziałach. 
Wchodzę do wanny. Jak on mógł mi to zrobić? Zanurzam się w wodzie. Nozdrza mam nad powierzchnią wody. Woda jest ciepła, pachnie różą. Ten nowy płyn jest świetny. Dostałam od niego na święta. Zanurzam się głębiej. Czuję jak woda zalewa mi nos i płuca. Czuję, że za chwilę się uduszę. Nagle czuję szarpnięcie. Ktoś gwałtownie wyciąga mnie z wody i obtacza ręcznikiem. Kiedy otwieram oczy nikogo nie ma. Cholera! Zalałam łazienkę. Wycieram podłogę i wychodzę do kuchni. Z sypialni wychodzi on. 

---------------------
SnapChat Priv: zujubeth
Vlogi: cathrinebloog

2 komentarze:

  1. WoW naprawdę świetny fragment!! *.*
    Taką książkę to bym chętnie przeczytała, także pisz dalej i wstawiaj kolejne rozdziały i fragmenty! :D
    Aż nie mogę wyjść z podziwu, naprawdę mi się podoba, a tak malutki fragment już mnie zaciekawił! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu