piątek, 12 sierpnia 2016

Kiedy pisanie bloga weźmiesz zbyt poważnie

Hej hej!
Dzisiaj dla Was post taki przemyśleniowy, który piszę kilka tygodni wcześniej. Jak wiecie, pisałam posty dla DDOB(KLIK) i były to stereotypy. Jest dużo stereotypów, o których nie wiedziałam co pisać i pisałam je na siłę. Byle by tylko w każdą środę pojawiła się notka z tym dopiskiem DarkBlonde. Pojawił się stereotyp, od którego to wszystko się zaczęło. Ponad 400 wyświetleń na blogu, post na stronie głównej i Fan Page'u DDOB i w końcu wiadomość [...]chętnie zrobilibyśmy taki cykl u nas na stronie. Może była byś zainteresowana jakaś współpracą w tej kwestii? I kilka meili, postów i wreszcie po kilku tygodniach status Twórcy DDOB. Na początku było fajnie: proste stereotypy i ogólnie była jeszcze ta 'euforia'. Jednak pojawiło się kilka stereotypów, które zapaliły w mojej głowie czerwoną lampkę i myśl: Hej, czy to nie jest twoja praca? Czy to nie miało cię uszczęśliwiać? Jeśli chcesz brnąć dalej w blogowanie to musi to przynosić ci satysfakcję i musi to być porządnie napisane. Do 17 września miałam tematy na stereotypy. Jednak DDOB napisało do mnie, że chce zakończyć serię. Może spowodowane jest to tym, że nie było aktywności albo tym, że szczerze wyznałam w kilku postach, że niektóre posty były pisane na siłę. 

Przez te dwa tygodnie wakacji nie myślałam o blogu. Może z tyłu głowy była świadomość, że są zaplanowane posty, które pojawiały się przez ten czas, a może był to brak czasu i Internetu? I tu od razu muszę was powiadomić: NIE BĘDZIE VLOGÓW. Dlaczego? Ponieważ zanim zaczęło dziać się coś godnego uwagi, ja... utopiłam telefon(brawo ja!) i nie miałam czym nagrywać. I odpowiadając na nasuwające się pytanie: Nie, nie posiadam aparatu. Jednak będą zdjęcia, jak mój telefon wróci z naprawy, a koleżanka prześle mi resztę zdjęć. 
Ale to wszystko dało mi trochę do myślenia- robię wszystko na siłę. Chcę, żeby posty pojawiały się regularnie, żeby aktywność nie spadła i zatracam się w tym wszystkim. Jak najpierw piszę posty, żeby były, to potem 'olewam bloga' i patrzę tylko na statystyki. Dlatego zróbcie sobie przerwę! 
Nabierzcie do tego wszystkiego dystansu!
---------------------
Snapchat: cathrinebloog

1 komentarz:

  1. czasami mam tak samo... jednak staram sie regularnie pisac posty na swoim blogu, ze wzgledu na to, ze jakies grono moich obserwatorow czeka wlasnie na ten nowy wpis :)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu