wtorek, 16 sierpnia 2016

Bułgaria 2016

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z Bułgarii. Dopiero teraz je dodaję, ponieważ czekałam aż koleżanka mi je prześle, bo mój telefon is dead na jakieś parę miesięcy. Pierwsze zdjęcie przedstawia widok z naszego balkonu na hotel o tej samej nazwie, tylko nie dla obozowiczów(nasz hotel nazywał się Teen Palace i były w nim same obozy i kolonie). Całe 'osiedle' nazywało się Palazzo. Osiedle, ponieważ praktycznie cała ulica to były hotele Palazzo.
Nessebar
Burgas
 
AquaPark Nessebar
-------------------------------
Zapraszam na mój kanał, gdzie znajdziecie film z serii Back to School. Chciałabym zrobić Q&A w serii BTS, więc proszę was o zadawanie pytań.
-------------------------------
Snapchat: cathrinebloog

1 komentarz:

  1. Wow! Świetne zdjęcia! Ile zjeżdżalni.. Uwielbiam baseny z dużą ilością zabawy :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu