piątek, 26 sierpnia 2016

Back to School: Przybory Szkolne

Hej hej!
 Chciałabym Wam pokazać moje przybory szkolne. Większość przyborów kupiłam w Kauflandzie. Jeśli pojawią się rzeczy z innego sklepu, to wam napiszę jaki to sklep. Wcześniej kupiłam książki, więc wiem ile jest tematów i ile mniej więcej powinnam mieć kartek w zeszycie. 


Do języka polskiego kupiłam zeszyt A4 i A5, które mają po 96 kartek. Wiem, że może się okazać, że tych zeszytów będzie potrzeba więcej, ale wtedy dokupię, bo może się okazać, że wtedy wystarczy 80 lub 60 kartek. 

Do matematyki kupiłam zeszyt B5, który ma 120 kartek. 

Do biologii kupiłam zeszyt A5, który ma 96 kartek. 

Najpierw ten zeszyt miał być do WOSu, ale zobaczyłam, że w geografii jest mniej tematów, dlatego jest do tego właśnie przedmiotu. Jest w formacie A5 i ma 80 kartek. 

Do historii i fizyki mam dwa takie same zeszyty. Mają one 96 kartek. 

To ten zeszyt zamienił się z geografii na WOS, ponieważ ma 96 kartek, a tematów jest dużo. 

Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z Wiedzą o Kulturze, dlatego dla pewności wybrałam zeszyt 96 kartkowy.

Zeszyt do chemii również ma 96 kartek i jest w formacie A5.

Nie wiem czy w naszym liceum jest potrzebny zeszyt do informatyki, ale kupiłam. Jest to zeszyt A5 z 80 kartkami. 

Do Edukacji dla Bezpieczeństwa albo Przystosowania Obronnego(jak kto woli) kupiłam zwykły zeszyt A5 z 80 kartkami. 

Nie wiem jak wyglądają lekcje Podstaw Przedsiębiorczości i jaki zeszyt potrzeba, ale mój jest w formacie A5 i ma 96 kartek. 

Tak, to jest zeszyt! W formacie B5. Ma 96 kartek i jest do języka rosyjskiego. Zeszyt kupiłam w zwykłym papierniczym. W poniedziałek pojawi się DIY, jak ozdobiłam ten zeszyt.

Kolejny zeszyt B5, również z 96 kartkami, będzie służył mi do języka angielskiego. Ten zeszyt również kupiłam w papierniczym.

Kalendarz kupiłam na Allegro w grudniu. Służy mi głównie do spraw blogowo-youtubowych. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przejdźmy teraz do takich rzeczy znajdujących się w piórniku.

Zacznijmy od samego piórnika. Ten jest za duży i zniszczony. Dół się przeciera i widać jak jest porysowany. Chcę kupić zwykły piórnik typu tuba. 

Nie wiem po co, ale kupiłam kredki i to drogie. W liceum nie ma plastyki ani takich przedmiotów, gdzie mogłyby się przydać. Taki zestaw kosztuje około 25 złotych i nie wiem czy dać go bratu(który pogubi kredki) czy korzystać z nich w domu. 


Cienkopisów będę używała do podkreślania, pisania jakiś ważnych dat czy pojęć. Nie lubię zakreślaczy, wolę cienkopisy. 

Od niebieskich, wolę czarne długopisy. Kupiłam komplet z BICa, a długopis po prawej jest z Pelikana i dostałam go na zakończenie roku za udzielanie się w gazetce szkolnej.

Korektor również jest z Pelikana. Próbowałam kiedyś korektora w myszce, ale zaraz go psułam. 

Jak zawsze zdecydowałam się na zielone, standardowe ołówki z BICa. 

Jak kredki i ołówki to i temperówka. Kupiłam ją w zeszłym roku w Carefourze. 

Zestaw geometryczny składający się z 20cm linijki, dwóch ekierek, z których jedna ma narysowany kątomierz.

Taśmy klejące są akurat z Lewiatana i kupiłam je jeszcze w zeszłym roku.

Nożyczki kupiłam w zeszłym roku albo w Lewiatanie albo w Carefourze. 

W tym roku postanowiłam kupić dwie duże gumki do gumowania. 
-----------------------------
Snapchat: cathrinebloog

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zeszyty ;)
    Pozdrawiam !
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o zeszyty, to ja w tym roku stawiam na 60 kartkowe. Wolę je trochę częściej wymieniać, ale będę mniej nosić i torba będzie chociaż trochę lżejsza (mam taką nadzieję, haha).
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to szybko minęło, znów szkoła. Dobrze, że ja już nie muszę kupować tylu rzeczy i nie mam stresów związanych ze sprawdzianami i nauczycielami. Powodzenia! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam trzeci zeszyt w formie notatnika. Sluzy mi do organizacji bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, nie ma multum zeszytów i pisaków tylko same potrzebne rzeczy.

    https://desdemnona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu