środa, 31 sierpnia 2016

Back to School: Life Hacks

Hej hej!
Dzisiaj (przed)ostatni post z serii Back to School.Będą to Life Hacki, które powinny ułatwić nam przetrwanie pierwszych dni szkoły.
1. Nie stresuj się
Jeśli idziesz do nowego gimnazjum, liceum, technikum czy zawodówki wiadomo, że martwisz się czy złapiesz kontakt z nową klasą i jak sobie poradzisz. Podejdź do tego optymistycznie! Może to być trudne, ale zmień myślenie. Staraj się zapoznać z nowymi osobami. Jeśli masz jakieś wątpliwości to popytaj.

2. Poszukaj znajomych
My poznałyśmy się na aplikacji Elo. Ale również można poszukać na listach przyjętych. Tak zrobili chłopcy i utworzyli grupę na Faceboku.

3. Nie zwlekaj
Ja robię tak zawsze. Zadania robię od razu, nie czekam na dzień przed tą lekcją, z której jest zadanie. Odrabiam zadania, pakuję plecak, szykuję rzeczy i mam czas wolny.

4. Przypomnienia
W moim przypadku kalendarz się nie sprawdza. Lepiej sprawdza się ten w telefonie. Przed sprawdzianem czy kartkówką ustawiam przypomnienie na dzień przed na godzinę 17 lub 18. 
------------------------
Snapchat: cathrinebloog

3 komentarze:

  1. Świetne rady ! Na pewno skorzystam ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha dla mnie przypomnienie o sprawdzianie na dzień przed o godzinę 18:00 to hardcore
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj... Z dobrym nastawieniem u mnie ciężko, a właśnie poszłam do liceum. Jednak staram się być zmotywowana do nauki. :) Przydatne rady. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu