poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Back to School: DIY

Hej hej!
Tak, jak obiecałam Wam w piątek, dzisiaj kolejny post z serii Back to School. Jak wiecie jeden zeszyt miał jednokolorową okładkę i postanowiłam go jakoś ozdobić. Postanowiłam napisać nazwę języka i flagę. 

Nie chciałam pisać j.rosyjski po polsku, tylko po rosyjsku. Zamiast białego użyłam cielistej kredki. Mam nadzieję, że podoba Wam się ten zeszyt tak jak mi. Zastanawiam się jeszcze nad dodaniem jakiś wzorów- macie jakieś pomysły? 
------------------------
Snapchat: cathrinebloog

12 komentarzy:

  1. miło wspominam czasy szkoly:)
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł. Ja niestety już nie mam czasu na ozdabianie zeszytów. :)

    https://ariicoco.blogspot.com/2016/08/jak-zaczac-od-poczatku.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, fajnie wygląda nazwa po rosyjsku ;)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i proste diy a zeszyt od razu lepiej wygląda :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś też ozdabiałam zeszyty w ten sposób, niestety ten czas już się skończył, bo ukończyłam szkołę :) Jednak miło wspominam dekorowanie okładek :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam właśnie zeszyty bez żadnych wzorów i zastanawiam się czy ich czasem jakoś nie ozdobić :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam uczyć się rosyjskiego, fajny pomysł ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie i kreatywnie go ozdobiłaś. :)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zwykle na tych zeszytach dodają ulubiony cytat (białą kredką) i jakiś rysunek do tego. Polecam, bo wygląda świetnie. Ciekawie to wygląda napisane po rosyjsku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, ładnie wygląda :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu