sobota, 20 sierpnia 2016

5 gaf popełnianych przez organizatorów imprez

Hej hej!
Hej dzisiaj post z tej samej serii co 5 denerwujących sytuacji na imprezach . Tym razem będzie to 5 gaf popełnianych przez organizatorów. 

1. Pomylenie imion lub złe napisanie nazwiska
Są imiona i nazwiska, które brzmią tak samo, ale inaczej się pisze, więc warto się spytać, jaka jest właściwa forma.

2. Posadzenie obok siebie nie lubiących się osób
Mam nadzieję, że to tylko hipotetyczna sytuacja i organizator orientuje się w relacjach członków rodziny. Nikt chyba nie chce awantury na własnej imprezie i wysłuchiwania: Czemu żeście mnie koło Maryśki posadzili, jak wiecie jako to wiedźma.

3. Podarowanie kwiatów osobie, od której się je dostało
Spotkałam się z sytuacją, gdzie na weselu dziadkowie dostali te same kwiaty co dali wnuczkowi. Moim zdaniem powinno się tego pilnować. 

4. Mówienie ile się wykosztowało
Jeśli cały czas wspominasz ile cię to kosztowało, a pieniędzy nie przybywa, to po jaką cholerę po co robiłeś tą imprezę?
   
 5. Uważanie siebie za najważniejszego
Nowożeńcy czy jubilat ma prawo być w centrum uwagi, ale goście chcą też porozmawiać z innymi i mają do tego pełne prawo. Więc nie zwracaj na siebie uwagi tekstami typu: Zajebiście jest?, Fajnie te urządziłam?, Chodź się napijemy.
-------------------------------------
Zadawajcie pytania do szkolnego Q&A!
--------------------------------------
Snapchat: cathrinebloog

3 komentarze:

  1. 5 jest dosyć częste, kurcze, wcześniej jakoś na to nie zwracałam uwagi! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie 2 serio się zdarza :P ostatnio miałam taką sytuację ale cóż przeżyłam :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu