czwartek, 18 sierpnia 2016

5 denerwujących sytuacji na imprezach

Hej hej!
Jak możecie zobaczyć po tytule, będą to sytuacje zauważalne i denerwujące na imprezach typu wesele czy urodziny. Może nie które nie będą dotyczyły nastolatków, ale na pewno nas też denerwują. 
1. Otwieranie prezentów przy gościach
Na szczęście nie spotkałam się z takim zjawiskiem, zawsze prezenty leżały w wyznaczonym miejscu. Ale są jubilaci, którzy już przy gościach dobierają się do prezentów i (o zgrozo(!)) otwierają koperty z pieniędzmi. Jak dla mnie jest to nie w porządku. Jeśli ktoś dał skromniejszy prezent czy mniej pieniędzy, może czuć się nieswojo i od innych gości słyszeć różne komentarze. A już przesadą jest od razu wyciąganie prezentu i wręczenie go w takiej postaci solenizantowi. Nie warto się przechwalać, co się komu dało. 
2. Nabranie na talerz zbyt dużej ilości jedzenia
W domu cię głodzą, że wybierasz pół miski sałatki, pół półmiska z mięsem i ziemniakami? Jedzenie i tak zostanie, a organizator(tudzież jubilat) podzieli między gości. Po drugie jak się najesz przejesz, to nie będziesz miał siły wstać z krzesła i tańczyć, a jak każdy posiłek będziesz tak traktował, to życzę powodzenia następnego dnia.
3. Spożycie zbyt dużej ilości alkoholu, czyli narąbanie się jak świnia
Oj, nie rzadko spotykane, nie rzadko... Taka nasza natura, że jak się Franek z Kaziem spotkają to się muszą napić. A, że Kazik ma lepszą głowę do picia niż Franek, to i tak Franuś musi szwagrowi dotrzymać kroku. Musi? Nie musi, bo jak Kazik po dwóch kolejkach potrafi pójść prosto, tak Franuś może zaliczyć glebę. Ludzie! Nie po to tam idziecie, żeby się narąbać i nic nie pamiętać, tylko żeby się bawić. 
4. Trzymanie się na uboczu, tudzież trzymanie się określonej grupy osób lub jednej osoby. 
Na imprezach spotykają się różni ludzie, ci mniej lub bardziej znani sobie. Jeśli ktoś chce z tobą porozmawiać, to nie uciekaj, tylko rozmawiaj, tylko nie bądź jak osoba z punktu 5.
5. Natarczywość, rozmowa tylko o sobie, prowadzenie monologu 
Rozmowa to inaczej dialog, czyli jedna osoba mówi, druga słucha, a potem na odwrót. Niestety jak poznajemy nowe osoby, najczęściej o tym zapominamy i rozmowa zamienia się w monolog, co psuje wrażenie innych o nas. Odpowiadaj na pytania, nie rozwijaj tematu, jeśli sytuacja tego nie wymaga, pytaj. Bądź skromnym, bo reakcja będzie taka, jak tej pani poniżej.
-------------------------------
A wy z jakimi innymi sytuacjami się spotkaliście?
Zadawajcie pytania do szkolnego Q&A!
---------------------------------
Snapchat: cathrinebloog

14 komentarzy:

  1. Z otwieraniem prezentów nigdy się nie spotkałam, ale chyba nic nie denerwuje mnie tak bardzo jak pytania na rodzinnych imprezach typu " A masz już chłopaka?" " A jak w szkole?" bo nie można porozmawiać o niczym innym tylko o chłopakach i szkole!

    Wspaniały post, zresztą bardzo podoba mi się Twój blog. Zostaję tu na dłużej! ( Już się mnie nie pozbędziesz huhuhuh )
    Pozdrawiam,
    http://millkeyshake01.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Jeśli uzbiera się więcej sytuacji to zrobię drugą część.

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o otwieranie prezentów, to u nas przeważnie otwiera je osoba "obdarowana". Nigdy nie spotkałam się z tym, żeby ktoś komuś otwierał paczuszki i dodatkowo przeglądał ilość dostanych pieniędzy - to okropne.
    Patrząc na wcześniejszy komentarz czuję się, jakbym widziała sytuację u siebie na "rodzinnych" imprezach. Zawsze te dwa tematy doprowadzają mnie do szału. Wystarczy, że jedna osoba rzuci hasło "szkoła" lub "chłopak" i nagle wszyscy przypominają sobie o moim istnieniu i dołączają się to rozmowy na ten temat c;
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło. O otwieranie prezentu przez obdarowanego już na imprezie, przy gościach. Według mnie to nie w porządku. Moim zdaniem Savoir Vivre powinno wziąć to pod uwagę.

      Usuń
  3. Ja nigdy nie otwieralam prezentu przy gościach ale byłam na jednej 18stce gdzie dziewczyna tak robiła po północy i właśnie się każdy dziwil. No ale, są różne zwyczaje

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety spotkałam się z 3 sytuacją.. Nie popieram takiego "dorównywania"

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o 3 sytuację, to mam już po dziurki w nosie takich zachowań. Ostatnia sytuacja mnie niedawno spotkałam i po 10 minutach monologu, myślałam że uduszę tamtą osobę
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej wkurza mnie, już nie tylko na imprezach rodzinnych ale też na spotkaniach ze znajomymi, picie na umór. Kumple nie widzieli się przykładowo rok czasu no i oczywiście jak pisałaś, jeden mocniejsza głowa, drugi w ogóle no i na koniec imprezy cała ekipa wkurzona, bo kogoś trzeba pilnować ehh :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie strasznie denerwuje jak ktoś bierze udział w imprezie a cały czas zagląda do telefonu i pisze z kimś. Jest to oznaką totalnej ignorancji.. niestety ostatnio spotkałam się z takim czymś, nie jest to wcale fajne... ;d

    Pozdrawiam,
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie denerwują sytuacje w których próbuję się z kimś dogadać a czuję jakbym mówiła do ściany .
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie osobiście denerwują własnie takie monologi ;/ Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się ze wszystkimi, a z pierwszym chyba najbardziej. Świetnie dobrane obrazki :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała piątka jest masakrycznie denerwująca. Jeszcze jako punkt szósty powinno być siedzenie z telefonem i ignorowanie całego towarzystwa - wyszedłeś z domu po to by robić to co robisz w domu?


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu