poniedziałek, 22 sierpnia 2016

5 denerwujących sytuacji dotyczących młodzieży na imprezach

Hej hej!
To już ostatni post z tej serii. Zapraszam do dwóch poprzednich:5 denerwujących sytuacji na imprezach5 gaf popełnianych przez organizatorów imprez.

1. Ciągłe zaglądanie do telefonu przy stole albo podczas rozmowy.
To nie dotyczy tylko młodzieży. Na przykład sytuacja na komunii mojego brata. Dwie siostry obok siebie, no może nie obok, bo ja między nimi. Obie na facebook'u. Na przeciwko inna siostra, która nie ma facebook'a śmieje się z nich. Takie zachowanie to ignorowanie innych. Druga część- ktoś do ciebie mówi, a ty sprawdzasz facebook'a. Tak jak ze spożyciem zbyt dużej ilości alkoholu, tak tu,  nie idziesz na imprezę by siedzieć w telefonie i nic nie pamiętać.

2. Wypytywanie o chłopaka i szkołę
Jak to napisała dziewczyna w komentarzu we wcześniejszym poście: Ktoś rzuci hasło: szkoła i nagle wszyscy przypominają sobie o twoim istnieniu. Tak bywa. Masz te piętnaście, szesnaście, siedemnaście lat i już wszyscy chcą cię wydać za mąż albo koniecznie chcą wiedzieć co planujesz robić w przyszłości. 

3. Częstowanie alkoholem
Wujek, dziadek, kuzyn myśli, że jak skończyłeś te piętnaście, szesnaście lat to spokojnie możesz pić na imprezach rodzinnych. Otóż nie, bo ciocia, babcia uważa, że jesteś za młody. 

4. Wspominanie dawnych czasów, kiedy byłeś dzieckiem
Nie każdy chce słuchać o tym jak gonił goły po dworze albo na kogoś zwymiotował. 

5. Jak ja byłam w twoim wieku...
... to świat wyglądał inaczej. W szkole uczono mniej przedmiotów, dzieci były nauczone pomagać rodzicom, nie było różnych gadżetów elektronicznych i używek.
-----------------------------
Snapchat: cathrinebloog

10 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że bardzo trafny post :D Najbardziej mnie denerwuje, to z ostatniego punktu :p
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie najbardziej denerwuje że co druga małolata ma bloga czy kanał na youtube bo teraz liczy się ilość lajków itd. Tyle w temacie ode mnie

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 'jak ja byłam w Twoim wieku..' zdecydowanie wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie lubię tych pytań o chłopaka. Przecież ja jestem jeszcze młoda! Siedzenie przy telefonie przy szkole nie jest fajne, ale większości młodzieży jest ciężko oderwać się od niego.
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo tak, pytania o chłopaka są najgorsze haha, ciągłe siedzenie z telefonem również.. takie czasy niestety :/

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pierwszą sytuacją najbardziej się zgadzam, ludzie na codzień korzystają z telefonów, ale kiedy z kims rozmawiasz trzeba zachowac kulturę.
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno sie odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, jak ja dobrze znam te pytania o przyszłość. Mając te dwadzieściakilka lat powinnam (zdaniem rodziny) mieć męża i gromadkę dzieci :P
    Które z tych zachowań denerwuje Cię najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Telefony na imprezach są najgorsze! Razem ze znajomymi kiedy tylko sie spotykamy - wszyscy kładziemy je na środku stolika i nikt nie rusza :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra potrafi tak ciągle siedzieć w telefonie....to jest jedna z najbardziej denerwujących mnie rzeczy ;)
    Ciekawy blog, zostanę na dłużej, obserwuję ♥
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  10. to mi bardziej wygląda jak 5 denerwujących rzeczy na imprezach rodzinnych. jak ja się cieszę, że nie mam spotkań rodzinnych i nie muszę się denerwować przez głupie pytania, jakieś namawiania itp.

    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu