piątek, 22 lipca 2016

Top 5 moich programów do obróbki filmów

Hej hej!
Oprócz bloga prowadzę również kanał na YouTube i jak każdy potrzebuję jakiegoś programu do obróbki filmów. Przycinanie, dodawanie muzyki, przejścia i najlepiej, żeby był prosty w obsłudze. Przetestowałam naprawdę sporo programów, niektóre 'nie siadły' mi już zaraz po włączeniu. Przedstawię Wam 5 programów, z których korzystałam i które mi się sprawdziły. 
5. Wondershare Filmora
Program prosty w obsłudze. Możemy wybrać opcję Easy Mode albo Full Feauture, w zależności co jest nam potrzebne.

4. OpenShot Video Editor
Program dla bardziej zaawansowanych, ale można go ogarnąć, trzeba tylko zagłębić się w każdy zakamarek menu. 


3. AVS Video Editor
Program bardzo podobny do Camtasia Studio 8, ale bez licencji i można korzystać z niego do woli. Również prosty w obsłudze i z wieloma możliwościami. Projekt da się zapisać w wersji MPEG, jednak na środku wyskakuje logo produktu(w wersji testowej).

2. Movie Maker
Program, który od razu jest zainstalowany na każdym komputerze z Windowsem. Prosty w obsłudze, ale też bardzo ubogi. Oferuje nam tylko dodanie tytułu/podpisu, przycięcie filmu, dodanie przejścia lub muzyki.

1. Camtasia Studio 8
Program z możliwością zrobienia intra, prosty w obsłudze, jednak... na licencję i niestety korzystałam z niego tylko tydzień. Chociaż jeśli poszuka się klucza to można przedłużać ten czas. Intro mojego kanału jest zrobione w Camtasii. Jeśli chcesz zapisać plik w formacie MPEG to trzeba wybrać opcję Produce and Share. 

 Filmy przycinam w Movie Makerze lub Camtasii, zależy jak bardzo mi się nie chce ;), ponieważ ma opcje zapisywania w dowolnym formacie. Pozostałe (oprócz Camtasii i Movie Makera) nie mają takiej opcji i zapisują w jednym formacie, którego nie da się potem odtworzyć w innym programie. Reasumując: jeśli nie chcesz szukać po Internecie kluczy do Camtasii, skorzystaj z Movie Makera. 
Jeśli jestes wytrwały i umiesz angielski, śmiało zainstaluj Camtasia Studio 8.
A Wy jakich programów używacie? 
------------------------


Instagram
SnapChat Priv: zujubeth
Vlogi: cathrinebloog

13 komentarzy:

  1. Ja tam nie nagrywam filmików, chociaż sprawdzone programy do obróbki filmów zawsze się przydadzą :) Mogłabyś w jakimś poście polecić Twoje ulubione programy do obróbki zdjęć?

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, że dodałaś taki post! Na pewno skorzystam bo niedługo będę musiała obrobić pewien filmik :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich programow jakie podalas uzywalam Camtasii ale w sumie tylko dlatego ze robie tam rozne animacje no i raz uzylam Windows Maker ale dlatego ze pokazywalam tacie jak szybko moze obrobic film dla znajomych :) Ja na codzien uzywam Sony Vegas Pro 13 czasami tez 11 zalezy na jakim komputerze pracuje i szczerze go polecam wiem ze jest drogi ale warto na niego uzbierac bardzo dobrze sie z nim pracuje :D No i mozna osiagnac bardzo fajne rzeczy ja niedlugo startuje na nowo z kanalem na razie zbieram materialy :))

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko ten na Widnowsa lub VivaVideo znam osobiście ;D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden jedyny raz używałam Movie Maker :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny post ;))

    zapraszam do mnie- http://wrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh Movie Maker - mój odwieczny ulubieniec! ♥ Camtasie również znam, ale nie chce płacić za programy :D

    Proszę o klik, Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny post! Niestety narazie jeszcze nie nagrywam na yt.
    Jestem wdzieczna za kazdy komentarz i obserwacje.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już nie nagrywam na yt, ale przerabiałam filmiki w Movie Makerze, bo zwykle, gdy nie wykupiłam pełnej wersji to logo było na środku, a to było strasznie denerwujące..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie nagrywam żadnych filmików ale lepiej wiedzieć na przyszłość :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie nagrywam filmów głównie dlatego, że nie mam co nagrywać i nie mam kamery :/ Ale te wszystkie programy... Dawno szukałam czegoś takiego. Dzięki Ci kochana za tego posta. :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. A który polecasz najbardziej? Bo mam zamiar zacząć moją "karierę" youtubową i nie wiem na co się zdecydować ;).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przydatny post, tylko nie wiem za bardzo ktory najbardziej polecasz :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu