czwartek, 14 lipca 2016

Summer Wishlist

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was rzeczy, które planuję kupić przed wyjazdem na wakacje. Będą to ubrania jak i przedmioty potrzebne do nagrywania i robienia zdjęć. Nie musicie klikać, chyba że chcecie poznać sklep i cenę. Mnie to nie zbawi. Piszcie tylko, który statyw i który strój lepszy. 
1. Statyw
I tutaj do wyboru mam dwa. Jeden w cenie 40 zł, a drugi z trzema obiektywami w cenie 50 zł Oba statywy mają pilot, selfiestick, statyw i uchwyt do telefonu. 


\

2. Strój kąpielowy 
Już jeden mam z H&M(pokazywałam na snapie), ale zawsze wolę mieć co najmniej 2, gdyby ten pierwszy mi nie wysechł. Tutaj pokażę wam trzy, które mi się podobają, są one ze sklepu F&F. 


KLIK 



 KLIK


3. Kapelusz
Mam czapkę z daszkiem, ale kapelusz jak dla mnie jest elegantszy. 
Znalezione obrazy dla zapytania kapelusz na lato

5. Szorty
O ile bluzek z krótkim rękawem mam sporo, tak krótkich spodenek mam może 2 pary. 

----------------------------
SnapChat Priv: zujubeth
Vlogi: cathrinebloog

16 komentarzy:

  1. perfect photos, just wow ❤
    POKLIKANE, POKLIKASZ AJ U MNA? :)

    Izabell zo SYDNEY SLEEK - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy strój kąpielowy jest bardzo ładny i sama nawet chciałam taki kupić :D
    jak ty chcesz kapelusz, to ja właśnie chciałabym czapkę z daszkiem sobie znaleźć

    http://by-mags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja co roku obiecuje sobie ze zainwestuje w kapelusz :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy strój kąpielowy jest mega!
    Także mam mało krótkich spodenek, ale z ta pogoda, która u mnie zagościła, nie wiem czy uda mi się założyć chociażby jedna parę...
    Pozdrawiam!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy
    Na pewno się przydadzą
    Strój kąpielowy (1) świetny
    Super post
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw statywów zdecydowanie drugi lepszy, a strój kąpielowy to ten pierwszy :)
    Na twoje pytania odpowiedziałam u mnie na blogu.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi kostium najlepszy :d
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad zakupem kapelusza oraz kolejnego stroju kąpielowego :D
    Fajny post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te stroje kąpielowe, uwielbiam takie kolory!
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pierwszy strój kąpielowy jest cudowny!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem zdecydowanie kostium pierwszy jest najlepszy szczegolnie ze taki model kostiumu jest bardzo modny od dlugiego czasu ;)
    Na twoim miejscu zdecydowalabym sie na drugi zestaw zwazajac na to ze nawet jesli obiektywy nie beda pasowaly do twojego telefonu to nigdy nie wiesz czy nie zmienisz telefonu badz zawsze mozesz je sprzedac ;) Faktycznie elegancki kapelusz ja szukam od dawna bordowego kapelusza ale musi byc idealny a na razie takiego nie znalazlam ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi kostium jest mega :)
    Podobają mi się takie kapelusze,ale nie mialabym gdzie ich nosić

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy strój kapielowy mega ! <3
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu