czwartek, 7 lipca 2016

Holiday Photo

Hej hej!
Chciałam napisać ten post wcześniej, ale akurat bardzo mi do niego pasowała koncepcja zdjęć, więc musiałam się wstrzymać. Jak wiecie, co tydzień na DDOB pojawiają się moje posty, w których piszę o stereotypach(KLIK). Większość stereotypów, dotyczy dorosłych: teściowe, synowe, cyganie itd. Pisząc taki post nie wiem co pisać. Tylko, że nikt nie podaje mi innych przykładów stereotypów (proszę, abyście to zmienili i dali przykłady jakiś stereotypów dot. młodzieży). Trudno się o tym pisze, a Wam może trudno się czytać, bo co Was obchodzi teściowa, jak wy nawet chłopaka nie macie? I głównie przez DDOB zaczęłam się zastanawiać nad wakacjami od bloga i ogólnie pisania, ale wiem, że muszę co wtorek wysłać im meila z kolejnym stereotypem i kolejną sobotę muszę poświęcić na napisanie tego stereotypu.
Na posty pisane na bloga czasami brak mi pomysłu albo czasu i możliwości na realizację. Do tej sesji i nagrania filmików zabierałyśmy się 3 razy: w sobotę, poniedziałek i w końcu udało się dzisiaj. 
Chciałabym też, żeby byliście bardziej aktywni na moich Social Mediach: FanPage'u, Snapchacie czy Instagramie. 
 
 

-----------------
SnapChat Priv: zujubeth
Vlogi: cathrinebloog

11 komentarzy:

  1. Jako ze regularnie ogladam twojego snapa podaje haslo: db mam nadzieje ze dobrze je zapamietalam xD
    Wakacje kazdemu czasami sa potrzebne dlatego rozumiem szczegolnie ze teraz bedziesz miala duzo montowania juz sie nie moge doczekac tych filmikow ;)
    Niestety kochana nie pomoge ci w stereotypach jestem dobra jesli chodzi o stereotypy co do nacji np. ze kazdy szwed to blondyn! :D Buziaki!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje każdemu się przydają. W tym czasie możesz nabrać więcej pomysłów na posty.
    Superowe zdjęcia!
    http://veronikakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. Stereotypy? Blondynki są głupie, grubsze osoby, to zawsze te, które odżywiają się fast foodami.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze stereotypami najbardziej mi się kojarzą blondynki często postrzegane jako głupie :D

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze stereotypów o młodzieży kojarzy mi się najbardziej to, że blondynki są głupie, a rude wredne :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi czasem brakuje czasu na napisanie posta, a weny to mam aż za dużo :))
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze stereotypów kojarzy mi się, że
    -blondynki są głupie,
    -rude wredne,
    - każdy facet interesuje się piłką nożną
    - jak dziewczyna ładna to głupia
    - młodzież nie ma problemów
    - młodzież nie ma żadnych zainteresowań
    -facet jest lepszym kierowcą od kobiety
    - jak jest jedynakiem, to jest rozpuszczony
    - jak młodzież ubiera się na czarno to satanista
    - jak kobieta jest gruba to tylko żre fast foody
    - chłopak w rurkach to pedał
    Powinno starczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stereotypy oh tak, duzo ludzi dalej nimi niestety żyje :')

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądając zdjęcia widziałam siebie kilka lat temu, jak bawiłam się na dworze a w okół wszystko co mi się nie podobało było jednak czymś co lubiłam.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu