poniedziałek, 18 lipca 2016

Happiness

Hej hej!
Muszę się Wam pochwalić, chociaż wychodzi na to, że nie ma czym :) Przyjęli mnie do szkoły pierwszego wyboru! Dlaczego nie ma się czym chwalić? Otóż było 48 chętnych pierwszej preferencji( tzn. 48 osób miało ten profil na pierwszym miejscu) i wszystkich zakwalifikowali, nawet kolegę z mojej klasy gimnazjalnej, któremu nawet nauczyciele mówili, że ma się zastanowić. Jest to szkoła jedna z lepszych. Z tradycją(istnieje od końca XIX wieku) z wysoką zdawalnością matur. Chociaż zdaniem mojej rodziny połowa może odpaść po roku. Jestem szczęśliwa. Chociaż jest problem, bo nie mogą utworzyć tak licznej klasy i będą tworzyć dwie po 24 osób. W sobotę napisałyśmy kartkę z 6 nazwiskami dziewczyn, z którymi już złapałyśmy kontakt i chcemy być razem w klasie. Niestety nie wszystkie mogłyśmy to zawieźć, więc tylko ja wszystko załatwiłam. Niestety, nauczycielka spytała się mnie jakie wybrałyśmy języki i religie, więc może to będzie brane pod uwagę. Mamy nadzieję, że wszystko się uda. Oficjalnie mogę powiedzieć, że jestem uczennicą II LO im. Mikołaja Kopernika w Cieszynie na profilu psychologiczno-humanistycznym. Więcej oczywiście opowiem Wam na moim snapie: cathrinebloog.
------------------
SnapChat Priv: zujubeth
Vlogi: cathrinebloog

10 komentarzy:

  1. To powodzenia :)

    Obserwuję i liczę na to samo :
    http://trapphouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://styleandlifestylejulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i już teraz życzę powodzenia! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze rozumiem twoją radość, mnie rok temu również przyjeli do mojej szkoły marzeń, zapraszam Cię do kręgu mojego bloga http://perfectmoog007.blogspot.com/, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Pamiętam, jak sama się cieszyłam, gdy dostałam się do wymarzonego liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa gratuluję! Szykuj się na najlepszy, i jednocześnie najcięższy okres w Twoim życiu! Jestem w liceum dopiero od roku, ale obiecuję Ci - nie bedziesz żałować!
    Życzę dużo odpoczynku, ładuj siły!
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od dwóch lat już jestem w technikum i również pamiętam jak cieszyłam się, gdy się dowiedziałam, że się dostałam, bo wybrałam dla siebie wręcz idealny kierunek :)
    Dlatego wielki gratulacje i dużo sukcesów w nowej szkole! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://wieczornakawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu