czwartek, 28 lipca 2016

Dream, Music, Writing & Blogger Word I Moje podwójne życie

Hej hej!
Ten, kto ma konto na ddob wie, że razem z Neffos, organizują konkurs, który polega na opowiedzeniu o swojej pasji i tzw. podwójnym życiu. Może wydawać Wam się, że drugie życie blogerów i youtuberów toczy się w Internecie, ale czytając inne blogi, zauważyłam, że nie koniecznie tak jest. A jak jest u mnie? 
Marzenie
Jak każdy czasem lubię sobie pomarzyć. Jednak ja czasami przestaję to kontrolować i przenoszę się w tamten świat w niespodziewanych momentach, np. w kościele czy szkole; a jak jeszcze w tych marzeniach dzieje się jakaś akcja to muszę się pilnować, żeby nie pisknąć czy krzyknąć. Dla jednych mogę być jakaś nienormalna(czasami też o sobie tak myślę). 
Muzyka
W podstawówce śpiewałam w zespole regionalnym, grałam na fortepianie i organach kościelnych, a w piątej klasie na gitarze, Może to geny, a może to, stąd, że od małego jestem wychowana na przyśpiewkach typu Wszystkie rybki śpią w jeziorze, Rybko, rybko, rybeńkoGórniczy walczyk itp. Teraz nie wyobrażam sobie życia czy odrabiania zadań bez słuchawek na uszach i puszczonej muzyki. 
Pisanie
    Odkąd pamiętam, wymyślałam różne historie. Czasami przenosiłam to na papier (czy na dysk twardy), a czasami zostawało to tylko w głowie, bo wątek był za krótki i nie miałam pomysłu jak go rozwinąć. W zakładce Story umieszczam kolejne części mojej nowej książki. 
     Również od niedawna zaczęłam publikować wiersze. Możecie przeczytać je tutaj
Blogowanie
Już w wieku 11 lat, razem z koleżanką założyłyśmy bloga. Ponad 1,5 roku temu założyłam bloga na Onecie, jednak w lutym 2015 roku przeniosłam się na blogspot i tutaj 'osiadłam na stałe'. Moim następnym krokiem, ale to za dłuższy czas(parę lat) będzie przejście na własną domenę. 
------------------------------
Vlogi: cathrinebloog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs -->; trafiasz do spamu