sobota, 18 czerwca 2016

10 kanałów, które polecam

Hej hej!
Najpierw parę informacji, a potem przejdę do tematu posta. Po pierwsze usunęłam kanał. Dlaczego? Filmy były złej jakości po za tym chciałabym utworzyć tutaj podstronkę coś a'la videoblog(?). Piszcie czy takie coś może wypalić. Po drugie założyłam grupę na Facebook'u, do której link będziecie mieli poniżej. 
Snapchat: zujubeth

A więc przejdę teraz do kanałów, które polecam i moim zdaniem powinny mieć więcej subskrybentów. Będą to kanały, które mają mniej niż 50 tysięcy subskrypcji. 
1. Typowa M.- Jej kanał jest bardzo profesjonalny. Znajdziecie tam Tagi, vlogi, i filmy lifestylowe.
2. Wiktoria Mudyna- Na jej kanale znajdują się Challenge, Tagi, filmy psychologiczne i teledyski jej autorstwa do różnych piosenek.  
3. The Bogusia- na jej kanale znajdują się wszelkiego rodzaju filmy. Jednak najczęściej są to Tagi. 
4. Mada- tutaj znajdziecie vlogi i challenge oraz inne filmy. Jednak te dwa pierwsze w większej ilości. 
5. Adrienne- tutaj dominują Tagi i Q&A. Pomimo małej ilości subów, kanał jest bardzo profesjonalny. 
6. Zuzuxxblogpl- Zuzę możecie kojarzyć z jej bloga pod tą samą nazwą. Znajdziecie tu np. jej reakcję na horrory 360 stopni. 
7. Zuzuxxblog- anglojęzyczny kanał Zuzy. Znajdują się na nim jak narazie tylko 2 challenge(mniej filmów niż na polskim kanale), ale warto zobaczyć. 
8. lilajanowska- jak narazie jest to typowo urodowy kanał z ulubieńcami, openboxami i tutorialami.
9. Ivamoche- znajdziecie tu różne filmy- mnie lub bardziej lifestylowe czy urodowe, ale zawsze coś dla siebie. 
10. Nennka- bardzo pozytywna osoba, na której kanale znajdziecie różnego rodzaju filmy od Q&A do vlogów. 

11 komentarzy:

  1. Pewnie, załóż zakładkę filmową, na pewno wyjdzie Ci to na dobre. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Planowałam zacząć nagrywać, ale wciąż mam watpliwości do wielu rzeczy. Potrzebowałabym kogoś wspierającego bądź ludzi, którzy rozpoczęliby tę przygodę wraz ze mną. Co do tych kanałów - z chęcią zajrzę łącznie z twoim.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość z tych kanałów kojarzę ;) Sama uwielbiam oglądać przeróżne kanały i filmy na YT ;) Kiedyś mam zamiar sama założyć kanał ;) Pozdrawiam gorąco~!! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie znam żadnego z kanałów. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o żadnym z wymienionych.

    Mogłabyś kliknąć w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko lilę, oglądałam może ze 2 filmy :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  7. Z podanych kanałów znam tylko Wiktorii, a resztę będę musiała dopiero przejrzeć. Być może też mi się spodobają ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam chyba żadnego tego kanału, ale rzadko oglądam YT :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie muszę się przyznać, ale nikogo nie znałam :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu