niedziela, 5 czerwca 2016

Wspomienia

Hej hej! 
Post miał pojawić się w Dzień Dziecka, jednak nie miałam czasu, żeby się za to zabrać. 
==================================================================
Urodziłam się 15 kwietnia 2000 roku w Jastrzębiu Zdroju. Oczywiście jak to ja, nawet przy porodzie musiałam sprawić kłopot :)




Ochrzczono mnie 14 maja 2000 roku imionami Zuzanna Julia. 



To zdjęcie jest zrobione w czerwcu 2000 roku.










3 marca 2006 roku urodził się mój brat, Piotrek. 




 Główną atrakcją mojej komunii było Mini Zoo. 


12 marca 2013 roku urodziła się moja siostra, Amelka. Zdjęcie zrobione jest dzień po jej chrzcinach. 

W wakacje 2014 roku byłam na obozie jeździeckim na Mazurach. 

Tutaj na kolonijnej wycieczce do Augustowa.

W zeszłoroczne wakacje byłam na wakacjach w Grecji w miejscowości Kokkino Nero. 
Wyspa Skiathois
Kokkino Nero




W zeszłoroczne wakacje byłam również u cioci,z którą pojechałam na wycieczkę do Goczałkowic i Pszczyny.
-------------------

SnapChat Priv: zujubeth

6 komentarzy:

  1. Słodkim dzieckiem byłaś :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że Twój blog jest Twoją pasją :)
    super wpis! <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój brat też ma na imię Piotrek :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  4. haha uwielbiam takie zdjecia z dziecinstwa! :D świetny pomysl na post :)
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Urodziłam się około 5 miesięcy później niż ty, kilkanaście kilometrów od Jastrzębia :D
    Zdjęcie z komunii jest absolutnie przecudowne :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tak po latach pooglądać stra zdjęcia i je powspominać ;) To naprawdę świetna sprawa ;) Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu