poniedziałek, 27 czerwca 2016

Good bye my old school!

Hej hej!
Chciałabym Wam trochę poopowiadać o trzech latach spędzonych w gimnazjum i dziewięciu latach spędzonych w Zespole Szkół. Część klasy była już przyzwyczajona do rozstania, jednak druga część kończyła naukę w rodzinnej miejscowości. Nauczyciele znani od dzieciństwa, szkoła w której pracuje ciocia.  Może część nauczycieli i uczniów będziemy spotykać na ulicy, w sklepie czy Kościele, no ale będzie to tylko zwykłe ,,Dzień dobry''. No, może ktoś zapyta: ,,Do jakiej szkoły chodzisz? Kto z klasy też tam jest? Jak nowa szkoła?''. Przyznam Wam się szczerze- kiedy kończyłam podstawówkę, było pewne że idę do gimnazjum w tym samym budynku. No, bo przecież wszystko szło 'z automatu'- nie trzeba było składać podań ani zanosić dokumentów. W podstawówce, dokładnie gdzieś od 5 klasy przechodziłam piekło- wyśmiewanie i odtrącanie było nie do przeżycia. Błagałam mamę aby przeniosła mnie do gimnazjum w mieście, gdzie wybieram się do liceum- usłyszałam, że nie, bo bilety, bo dojazd, bo szkoła na miejscu. I musiałam zostać. Poszłam do pierwszej gimnazjum i kozłem ofiarnym stał się ktoś inny. Znalazłam super koleżanki, oczywiście było z nimi różnie. Jedna odchodziła i przychodziła, ale została. Z nią mam najlepszy kontakt. Zdaniem naszego wychowawcy jesteśmy zintegrowaną klasą. Wiecie jak jest naprawdę? Jest jedna wielka grupa i my 3 osobno. No, ale co z tego, jak 26 osób się zintegrowało. Już podczas rozdawania świadectw w klasie, poleciały pierwsze łzy. Byliśmy pierwszym wychowawstwem naszego wychowawcy( a masło jest maślane) i szczerze mówiąc, nasz Pan jest już tak zaprawiony w boju, że gorszej klasy już raczej nie może mieć ;) Już w drugiej klasie zaczęłam bać się o swoją przyszłość, jednak teraz, po roku czasu zdecydowałam- liceum, profil humanistyczny, a potem studia prawnicze albo socjalne. Teraz się popatrzyłam, że na świadectwie mam 3 z angielskiego, a poprawiłam na 4. 
Chciałabym, żebyście w komentarzach i pod tym zdjęciem(KLIK) zadawali mi pytania do Q&A. Pytania z serii vs czy Co wolisz nie będą brane pod uwagę. 

---------------------------------
SnapChat Priv: zujubeth

19 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zmiany szkół są ciężkie, ale potrzebne. Przynajmniej nie spędzasz połowy życia z nauczycielem, który Cię nie znosi :D
    Powodzenia na profilu humanistycznym, chociaż jeśli idziesz na niego z pasji powinno pójść łatwiej :)
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem o czym piszesz, sama będąc w 5 klasie przeżywałam to samo... Mimo wszystko zostałam w tym samym gmachu, wszystko się już poukładało. Trochę przeraża mnie fakt że w jednym zss spędziłam aż 9 lat!
    Pozdrawiam :) Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to uczucie, kiedy to wychodzi się z budynku, w którym spędziło się mnóstwo czasu ;) Najgorsza klasa - 3B przeszła do historii ;)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna sukienka <3 Chodzilam do polskiego gimnazjum i cale trzy lata bylam przesladowana, wysmiewana i zawsze raczej bylam sama a nauczyciele nie widzieli w tym problemow nawet jeszcze glupia pani wychowawczyni obwiniala mnie ze to moja wina bo wedlug niej sama prowokowalam innych aby sie ze mnie smiali. Ale nie wspominajmy tego wazne ze ty znalazlas fajne kolezanki i niestety tak zawsze jest ze nauczyciel cieszy sie bo ci fajni sa razem a zawsze kilka osob stoi z boku i czesto nawet nie moze sie odezwac :/
    Zycze ci z calego serducha zebys dostala sie na prawo albo na inny kierunek na jaki bys chciala! :D
    Co sie stalo z twoim snapem blogowym? Juz prawie nic nie dodajesz :C
    Jak tam twoja motywacja do cwiczen? <3
    Odpowiedz na twoje pytanie: Tak zamierzam znowu nagrywac mam juz sporo pomyslow teraz chce je powoli realizowac <3 :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak ja kończyłam gimnazjum. Nie płakałam z powodu że będę musiała rozstać się z moją klasą, ponieważ chciałam się jak najszybciej stamtąd wyrwać.
    Pytania do Q&A
    Czy wierzysz w zjawiska paranormalne ?
    Lubisz czytać ?
    Opowiesz coś o swoim hobby?
    Pizza czy kebab ?

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zakończonego gimnazjum, teraz dopiero przygoda Ci się zacznie w liceum. Osobiście uważam, że to najlepsze trzy lata w moim życiu :) I smutno się robi na myśl, że to już koniec, jutro odbieram wyniki matur i to ostatni raz w murach tej szkoły :)

    A u mnie posty z podróży + do wygrania pocztówki z kolejnej podróży, która już za tydzień :) http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/2016/07/podroze-po-polsce-krakow.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników z egzaminy :) Powodzenia w liceum :*
    Ja gimnazjum kończę dopiero za 2 lata :P
    Świetne zdjęcia, udanych wakacji!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna fryzura. Powodzenia w liceum :)
    The Bonnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyników i powodzenia w liceum! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Ja idę dopiero do 2 gimnazjum i musi ci być trudno zmieniać szkołę, mimo wszystko :)


    💜💎Unicorns World💜💎

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądałas. Gratuluję wyników i życzę udanych wakacji
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałaś prześliczną fryzurę :D TY kończyłaś gomnazjum, a ja za rok kończe liceum :D Czas bardzo szybko leci ! :)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tak dobrych ocen na świadectwie! Obecnie mam podobnie "zintegrowaną" klasę xd Twoja fryzura na zakończenie roku była naprawdę piękna! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny strój :) Chyba jesteś dobrą artystką, bo ocena celująca... :P

    www.zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  16. Gratuluje dobrych ocen :) Super że młodzi ludzie robią coś pozytywnego w internecie :)


    Zapraszam też do siebie :) http://suuuurprise.blogspot.com/ 'Czy to już?'

    OdpowiedzUsuń

♦ Nie wchodzę w linki, przy których pisze tylko ,,super post'', więc nie wysilaj się komentarzem.
♦ Nominacje do TAGów, LBA, posty gościnne itp. mile widziane(więcej w zakładce Contact/Cooperation)
♦ Kom/kom, obs/obs --> trafiasz do spamu